Toon posts:

Wazig probleem met Canon BJC 4300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier momenteel een Canon BJC 4300 staan, en die doet behoorlijk gaar nu.
Zogauw als ik hem aanzet, begeeft de printkop zich naar het midden en geeft ie 3 korte piepjes. Het lampje, wat normaal groen hoort te zijn knippert nu oranje.
Volgens de manual van het ding betekent dit dat de cartridges niet goed zitten, of dat er iets mis is met de printkop. :?
Ik heb beide cartridges er al uit gehad en opnieuw erin geduwd, maar het mocht niet baten. Als ik hem dan vervolgens weer uitzet, neemt hij één vel papier en schuift dat vervolgens gewoon in één keer door naar beneden. De printerkop blijft tijdens het hele gebeuren gewoon in het midden staan.

Heeft er iemand ditzelfde probleem gehad, of weet ie hoe je dit kan oplossen, dan ben ik je zeer dankbaar!!! :)

Verwijderd

Ik weet niet of de 4300 veel overeen komt met de BJC 6000, maar hetzelfde probleem (piepjes en boekje dat het over prinktkp heeft) kostte mij idd een nieuwe printkop.

Loste alles op :)

Verwijderd

Topicstarter
Ow shit, daar zal de klant blij mee zijn... Heeft er iemand een idee van wat zo'n printerkop ongeveer gaat kosten?

Verwijderd

Duh.. zelfde probleem hier, heb dat al een poosje :( zwaar waardeloos. Nieuwe printerkop dus? Gaan we aanschaffen. Heb er lang plezier van gehad!! NOT :'(

Verwijderd

Even om dit topic live te houden.. hoeveel kost een nieuwe printerkop?

Verwijderd

die kost 117 gulden maar daar zitten wel 2 inktankjes bij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 16:49 schreef enigma het volgende:
die kost 117 gulden maar daar zitten wel 2 inktankjes bij :)
Ow, dat valt dan nog heel goed te doen...
Das mooi, heb ik dadelijk tenminste geen scheldende klanten aan de telefoon.. :)
Pagina: 1