Mijn vraag
Ik wil een non-Bluetooth printer via Bluetooth aansluiten op een non-Bluetooth PC.
Hier tussen al de topics vind ik geen item wat mijn specifieke vraag beantwoord.
Beide items hebben een USB 2.0 (printer) en USB 3.0 (PC) en nu denk ik in mijn onschuld
dat ik draadloos kan gaan printen als ik twee dongles aanschaf en in de respectievelijke poorten steek.
Klopt dat en welke dongles zouden jullie me dan aanraden?
Heeft de printer ook een nieuwe driver nodig, want dat lijkt me dan een probleem kunnen worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Printer is een Brother MFC7360N, PC is een Symatic IPCA427D met Windows 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de handleidingen de USB versies uitgevolgeld en op deze site op zoek gegaan naar mensen met eenzelfde vraag maar dat laatste nog niet kunnen vinden.
Kan iemand mij vertellen of dit überhaupt zo kan?
Met vriendelijke groeten,
Paul
Ik wil een non-Bluetooth printer via Bluetooth aansluiten op een non-Bluetooth PC.
Hier tussen al de topics vind ik geen item wat mijn specifieke vraag beantwoord.
Beide items hebben een USB 2.0 (printer) en USB 3.0 (PC) en nu denk ik in mijn onschuld

Klopt dat en welke dongles zouden jullie me dan aanraden?
Heeft de printer ook een nieuwe driver nodig, want dat lijkt me dan een probleem kunnen worden?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Printer is een Brother MFC7360N, PC is een Symatic IPCA427D met Windows 7
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de handleidingen de USB versies uitgevolgeld en op deze site op zoek gegaan naar mensen met eenzelfde vraag maar dat laatste nog niet kunnen vinden.
Kan iemand mij vertellen of dit überhaupt zo kan?
Met vriendelijke groeten,
Paul