Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
USB en Win95 denk dat je daar niet al te veel drivers voor zal vinden
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
nee ik weet het, het is niet makkelijk
ben al aan het proberen om win98 erop te zetten.
maar het is een Compaq 1592DT en dat is een laptop waar je alleen met een omweg win98 op kunt krijgen anders werkt het niet goed.
ik hoopte eigenlijk dat toevallig iemand hetzelfde probleem had
ben al aan het proberen om win98 erop te zetten.
maar het is een Compaq 1592DT en dat is een laptop waar je alleen met een omweg win98 op kunt krijgen anders werkt het niet goed.
ik hoopte eigenlijk dat toevallig iemand hetzelfde probleem had
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Je kunt gewoon Win98 installen op dat soort laptops (werk hier zelf op een Armada 1570
)
Enige wat je waarschijnlijk ff moet doen is naar de Compaq site gaan en daar updates halen voor Win98.
Oh ja, veel fabrikanten ondersteunen geen USB op Win95. Microsoft heeft destijds wel een USB patch uitgebracht, maar die werkt niet in alle gevallen. Sommige hardware zal correct worden herkend, andere hardware slechts ten dele of helemaal niet.
Gezien bedrijven wel iets anders aan hun hoofd hebben dan problemen van M$ oplossen, is het vrij logisch dat ze Win95 laten voor wat het is.
Enige wat je waarschijnlijk ff moet doen is naar de Compaq site gaan en daar updates halen voor Win98.
Oh ja, veel fabrikanten ondersteunen geen USB op Win95. Microsoft heeft destijds wel een USB patch uitgebracht, maar die werkt niet in alle gevallen. Sommige hardware zal correct worden herkend, andere hardware slechts ten dele of helemaal niet.
Gezien bedrijven wel iets anders aan hun hoofd hebben dan problemen van M$ oplossen, is het vrij logisch dat ze Win95 laten voor wat het is.