Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 833729

Topicstarter
Omdat kleinzoon niet meer wist hoe hij de tablet moest opstarten, is deze teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Bij het opnieuw opstarten komt de volgende melding:

Dit apparaat is opnieuw ingesteld. Als u wilt doorgaan, logt u in met een Google-account dat eerder was gesychroniseerd op dit apparaat

Helaas weet hij niet meer wat voor google-account er is gebruikt. Hij heeft er één speciaal aangemaakt en weet zowel het account, als het wachtwoord niet meer

Ik heb al van alles geprobeerd. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Met vriendelijke groet,
Anita

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een tablet, dus schopje van AND -> TGA.
Ik heb al van alles geprobeerd. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Om je goed te kunnen helpen is het wel belangrijk om te weten wat je al geprobeerd hebt, zodat we niet met dezelfde oplossing aan komen dragen. Pas dus eventjes je post aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Teruggezet naar fabrieksintellingen, volumeknop en startknop een aantal seconden ingedrukt houden, diverse malen opnieuw opgestart, verbonden aan laptop om te kijken of ik een bestand kan vinden waarmee ik "schoon" opnieuw op kan starten, eigen google-account geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Anoniem: 833729 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:18:
Teruggezet naar fabrieksintellingen, volumeknop en startknop een aantal seconden ingedrukt houden, diverse malen opnieuw opgestart, verbonden aan laptop om te kijken of ik een bestand kan vinden waarmee ik "schoon" opnieuw op kan starten, eigen google-account geprobeerd.
Probeer de tablet nog een keer te resetten via de recovery. Dat kan met deze stappen. (First Method)

Mocht dat niet werken kan je proberen de originele rom te flashen.

Je kan deze flashen via de recovery. De stappen:
  1. Download de rom;
  2. Zet deze op de SD kaart dmv. de computer;
  3. Stop de SD kaart in je tablet;
  4. Start in recovery, doe stap 1, 2, 3 en 4;
  5. Kies nu voor 'apply update from SD Card';
  6. Selecteer het bestand wat je op de SD kaart hebt gezet;
  7. Als hij daarmee klaar is, kies dan voor 'Wipe Cache Partition';
  8. En start als laatste de tablet nog een keer op.

Topicstarter
Beste Rens-R

Ik heb de eerste methode geprobeerd, alle stappen gevolgd, maar weer werd er gevraagd naar het onbekende account. Nu heb ik de rom gedownload, op een sd-kaart gezet en in de tablet gedaan. Nu heb ik geprobeerd met de eerste methode weer te resetten. Helaas kom ik er niet meer in, de tablet blijft hangen in het opstartscherm en komt niet verder. Het lukt ook niet om 'm uit te schakelen.Heb geen idee waar het mis is gegaan, heb precies de stappen gevolgd die je aangaf.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Anoniem: 833729 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:06:
Nu heb ik geprobeerd met de eerste methode weer te resetten. Helaas kom ik er niet meer in, de tablet blijft hangen in het opstartscherm en komt niet verder. Het lukt ook niet om 'm uit te schakelen.Heb geen idee waar het mis is gegaan, heb precies de stappen gevolgd die je aangaf.
Je hoefde hem dus niet te resetten, maar alleen stap 1,2, 3 en 4 uit te voeren van de link. Daarna moet je dus die rom installeren.

Uitzetten gaat overigens door het lang (10~15 seconden) inhouden van de power knop.

Topicstarter
Ok, dat heb ik gedaan en ik selecteer "apply update from sd card" Ik krijg dan een hele rij bestanden. Wat moet ik dan doen?
Pagina: 1