u moet verbonde zijn met internet malware bytes anti malware

Pagina: 1
Acties:

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-10 10:25
Ik kan mijn licentie niet activeren in windows 10 van malwarew antimalware bytes.
https://tweakers.net/gallery/231326//fotoalbum

Ik heb gewoon internet verbinding maar als ik mijn sleutel wil activeren lukt het niet.

Ik heb het ook in savemode geprobeerd maar dat lukt ook niet.

Wie kan mij helpen?

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Staat er bij instellingen een proxy opgegeven misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door Squ1zZy op 30-10-2016 21:19 . Reden: Typo's ]

• Metaltoby
1: Nope. ik heb Windows inmiddels op nieuw geïnstalleerd maar elke keer als ik de productsleutel invoer crashed het systeem, Ik snap het niet....

2: Nu heb ik ontdekt dat de licentie wel is geactiveerd en de pc normaal functioneert maar het blijft vreemd dat de pc crashed als je de productsleutelopnieuw invoert.

[ Voor 38% gewijzigd door Metaltoby op 30-10-2016 23:39 ]

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Je kan als je Windows 10 hebt je licentie toch koppelen aan een Microsoft account? Dan hoef je hem maar een keer te activeren, ook na een re-install is het dan niet meer nodig.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:32

Nogne

>.<

Markimoo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:39:
Je kan als je Windows 10 hebt je licentie toch koppelen aan een Microsoft account? Dan hoef je hem maar een keer te activeren, ook na een re-install is het dan niet meer nodig.
Ik denk dat je 2 dingen door elkaar heen haalt, het gaat hier om een licentie van Malware Bytes en niet om de Windows 10 licentie.

PS/XBL: Nogne

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Markimoo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:39:
Dat kan ook zonder Microsoft-account. Licentie wordt namelijk gekoppeld aan je hardware.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:58
Metaltoby schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:00:
1: Nope. ik heb Windows inmiddels op nieuw geïnstalleerd maar elke keer als ik de productsleutel invoer crashed het systeem, Ik snap het niet....

2: Nu heb ik ontdekt dat de licentie wel is geactiveerd en de pc normaal functioneert maar het blijft vreemd dat de pc crashed als je de productsleutelopnieuw invoert.
Wat registreren je windows logfiles als je systeem is crashed ?

Cloud ☁️

• Metaltoby
Het lag aan een oude windows installatie op mijn os(W10) schijf. Deze heb ik verwijderd en nu doet alles het weer.
Pagina: 1