is een apple tv 3 gen nu wel of niet te jailbraeken, zie allerlei filmpjes op youtube dat ze een apple tv 3 gen jailbraeken, maar lees ook weer dat het alleen maar bij 1 en 2 kan,
Volgens mij kan het idd niet.
Enkel 1 en 2 was een jailbreak mogelijk.
Enkel 1 en 2 was een jailbreak mogelijk.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Apple tv 3 Jailbreak is er nooit geweest idd.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:05:
is een apple tv 3 gen nu wel of niet te jailbraeken, zie allerlei filmpjes op youtube dat ze een apple tv 3 gen jailbraeken, maar lees ook weer dat het alleen maar bij 1 en 2 kan,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
maar laten ze dan filmpjes zien van een jailbraek op een apple tv 2 gen en schrijven ze erbij als titel apple tv 3 jailbraek
Dat doen ze voor de views - ook wel clickbait genoemd. Misschien linken ze meteen naar een website erbij waarvan je zelf mag inschatten of die veilig is.
[ Voor 1% gewijzigd door Nat-Water op 31-10-2016 18:19 . Reden: Damn you, autocorrect! ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Vraag 't op Youtube aan diegene welke die post gemaakt heeft 
De ATV-1 & ATV-2 zijn te jailbraiken alleen moet je dan niet de laatste iOS versie er op laten landen middels een update want dan is 't ook over met de "fun".
De ATV-1 & ATV-2 zijn te jailbraiken alleen moet je dan niet de laatste iOS versie er op laten landen middels een update want dan is 't ook over met de "fun".
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 31-10-2016 18:18 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Staat me bij dat je via de trailers app wel je plex films kunt afspelen.. misschien bedoelen ze dat?
Ik teken nergens meer voor
Pagina: 1