Toon posts:

apple tv 3 gen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is een apple tv 3 gen nu wel of niet te jailbraeken, zie allerlei filmpjes op youtube dat ze een apple tv 3 gen jailbraeken, maar lees ook weer dat het alleen maar bij 1 en 2 kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 19:00
Volgens mij kan het idd niet.
Enkel 1 en 2 was een jailbreak mogelijk.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:05:
is een apple tv 3 gen nu wel of niet te jailbraeken, zie allerlei filmpjes op youtube dat ze een apple tv 3 gen jailbraeken, maar lees ook weer dat het alleen maar bij 1 en 2 kan,
Apple tv 3 Jailbreak is er nooit geweest idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar laten ze dan filmpjes zien van een jailbraek op een apple tv 2 gen en schrijven ze erbij als titel apple tv 3 jailbraek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 08:17
Dat doen ze voor de views - ook wel clickbait genoemd. Misschien linken ze meteen naar een website erbij waarvan je zelf mag inschatten of die veilig is.

[ Voor 1% gewijzigd door Nat-Water op 31-10-2016 18:19 . Reden: Damn you, autocorrect! ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vraag 't op Youtube aan diegene welke die post gemaakt heeft :)

De ATV-1 & ATV-2 zijn te jailbraiken alleen moet je dan niet de laatste iOS versie er op laten landen middels een update want dan is 't ook over met de "fun".

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 31-10-2016 18:18 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 14:35

Quakie

quakelen

Staat me bij dat je via de trailers app wel je plex films kunt afspelen.. misschien bedoelen ze dat?

Ik teken nergens meer voor

Pagina: 1