dvd's poetsen

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24
ik heb ergens gelezen dat je dat niet in een cirkelbeweging mag doen, maar alleen van binnen naar buiten. heeft dat een reden?

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij was dat omdat een lasertje wel over een krasje heen komt, maar als je door het poetsen juist een krasje maakt in het verlengde van een spoor dat de kans dan groter is dat ie een leesfout krijgt. Maar las laatst ook ergens dat je juist cirkelvormig moest poetsen.. gewoon zorgen dat je ze niet hoeft te poetsen is het beste denk ik :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:32
Klopt, heeft met de leesrichting van de dvd's (en dus ook cd's :P )te maken. Als je een cd professioneel om zeep wilt helpen zonder magnetron, moet je 'm een paar keer rondjes laten draaien terwijl ie in 't doosje zit >:)

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:19

JJJ

Op vrijdag 29 juni 2001 14:11 schreef Major_Kusanagi het volgende:
ik heb ergens gelezen dat je dat niet in een cirkelbeweging mag doen, maar alleen van binnen naar buiten. heeft dat een reden?
Gewoon voorzichtig opbergen lijkt me, dan hoef je ze nooit te poetsen. Dr wordt meestal ook zon mooi doosje bijgeleverd :)

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:24
vertel dan aan winkelmedewerkers dat ze niet met hun vette vingers aan die schijf moeten zitten... IK pak ze altijd aan de rand.

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !