Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
league of Legends spelen, maar verder geen games die met de minimale hardware van vandaag de dag gedraaid kunnn worden.. Daarnaast is het belangrijk dat ik snel kan surfen, geen laadtijd van de pc heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 550 euro, ik moet hier ook nog een monitor en toetsenbord van kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een seagate 1 Tb harddisk, is USB 3.0. Dus zal wel buiten de kast komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor snelheid, dedicated GPU voor League.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd processtoring, wegens de kosten. Heb gekeken naar een pentium G maar de athlon scoort toch net iets hoger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mini itx, lekker klein, toch mee te nemen als er ergens ene keer aoe 2(geen HD) word gespeeld. Beetje futureproof, dus wel up te graden.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de build, ik kan wel wat, maar niet genoeg. Ik heb de volgende build samengesteld, lukt dit? Ik weet dat d gpu niet alles s, maar wil daar niet te veel aan besteden.
league of Legends spelen, maar verder geen games die met de minimale hardware van vandaag de dag gedraaid kunnn worden.. Daarnaast is het belangrijk dat ik snel kan surfen, geen laadtijd van de pc heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 550 euro, ik moet hier ook nog een monitor en toetsenbord van kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb een seagate 1 Tb harddisk, is USB 3.0. Dus zal wel buiten de kast komen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor snelheid, dedicated GPU voor League.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd processtoring, wegens de kosten. Heb gekeken naar een pentium G maar de athlon scoort toch net iets hoger.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mini itx, lekker klein, toch mee te nemen als er ergens ene keer aoe 2(geen HD) word gespeeld. Beetje futureproof, dus wel up te graden.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback over de build, ik kan wel wat, maar niet genoeg. Ik heb de volgende build samengesteld, lukt dit? Ik weet dat d gpu niet alles s, maar wil daar niet te veel aan besteden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 845 Boxed (low noise cooler) | € 63,- | € 63,- |
| 1 | ASRock A68M-ITX | € 59,85 | € 59,85 |
| 1 | Gigabyte GV-R725OC-2GI (rev.2.0) | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Inter-Tech ITX SY-800 | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Crucial CT102464BD186D | € 37,- | € 37,- |
| 1 | EVGA 430W | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Samsung 650 120GB 120GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 373,30 | |