Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal voor gamen gebruikt worden. Nieuwe spellen, te beginnen met een game als BF1. Maar ook games als Skyrim met een lading mods en Football manager.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet per se aanwezig, ik twijfel heel erg tussen een PC van rond de 700-800 euro of een wat grotere investering van 1100 oid. Geen idee wat slimmer is, hoe lang zo'n pc mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldschermen, 27 inch en 23 inch
Muis/keyboard
5.1 geluidset
Headset
etc. eigenlijk alles wat er aan randapparatuur nodig is + een harde schijf van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, videokaart, minimaal 8gb geheugen (maar eigenlijk 16), een SSD, voeding en een kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, maarja, das bijna standaard
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de PC een aantal jaren mee kan, games op high instellingen kan blijven spelen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een PC die een tijdje mee kan. Twijfel wat een slim budget hiervoor is.
Het liefst zou ik een soort indicatie hebben hoe lang de pc's nieuwe games op high aan zullen blijven kunnen. Zeg een pc van 700-800 euro tegenover een pc van 1100-1200 euro.
Hieronder een voorbeeldje wat ik nu in mijn gedachten heb, feedback is uiteraard meer dan welkom!
PC zal voor gamen gebruikt worden. Nieuwe spellen, te beginnen met een game als BF1. Maar ook games als Skyrim met een lading mods en Football manager.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet per se aanwezig, ik twijfel heel erg tussen een PC van rond de 700-800 euro of een wat grotere investering van 1100 oid. Geen idee wat slimmer is, hoe lang zo'n pc mee kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldschermen, 27 inch en 23 inch
Muis/keyboard
5.1 geluidset
Headset
etc. eigenlijk alles wat er aan randapparatuur nodig is + een harde schijf van 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, videokaart, minimaal 8gb geheugen (maar eigenlijk 16), een SSD, voeding en een kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, maarja, das bijna standaard
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de PC een aantal jaren mee kan, games op high instellingen kan blijven spelen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, dus denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een PC die een tijdje mee kan. Twijfel wat een slim budget hiervoor is.
Het liefst zou ik een soort indicatie hebben hoe lang de pc's nieuwe games op high aan zullen blijven kunnen. Zeg een pc van 700-800 euro tegenover een pc van 1100-1200 euro.
Hieronder een voorbeeldje wat ik nu in mijn gedachten heb, feedback is uiteraard meer dan welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 285,95 | € 285,95 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 75,42 | € 75,42 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,11 | |