Beste Tweakers,
Ziehier onder mijn build. Ik ben van plan om het uiteindelijke build samen te laten stellen bij alternate.nl of azerrty.nl. Ook mogelijk jullie ervaringen delen van deze websites.
Prijzen bedragen 2300 en 2360 respectief.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games op ultra settings spelen, denk: BF1; Witcher3; Skyrim en een aantal andere spellen. Daarnaast wil ik videos gaan bewerken, en streamen van games. Plus gebruik maken van meerdere monitoren tegelijk: 3560x1440 & 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2400 is het absolute max, assamblage inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis, toetsenboord & headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Geen./i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo still mogelijk, ook ben ik niet helemaal over de behuizing uit. Deze krijgt overal uitstekende reviews, alleen is het voor mij doen... wat te simpel, misschien een soortgelijke case met dezelfde uitbreiding en mogelijkheden, maar wat stoerder! Graag jullie ingeving.
Ga je overklokken?
Ja!
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie input over mijn build geven, aangeven welke componenten wellicht anders kunnen, om zo kosten te besparen en/of omdat ze beter zijn. Hert systeem wil ik op lange termijn gebruiken (denk aan 4~6 jaar), met de optie om ondertussen te upgraden. Ook graag advies over het futureproof maken van het build!
Ziehier onder mijn build. Ik ben van plan om het uiteindelijke build samen te laten stellen bij alternate.nl of azerrty.nl. Ook mogelijk jullie ervaringen delen van deze websites.
Prijzen bedragen 2300 en 2360 respectief.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games op ultra settings spelen, denk: BF1; Witcher3; Skyrim en een aantal andere spellen. Daarnaast wil ik videos gaan bewerken, en streamen van games. Plus gebruik maken van meerdere monitoren tegelijk: 3560x1440 & 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2400 is het absolute max, assamblage inbegrepen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis, toetsenboord & headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Geen./i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo still mogelijk, ook ben ik niet helemaal over de behuizing uit. Deze krijgt overal uitstekende reviews, alleen is het voor mij doen... wat te simpel, misschien een soortgelijke case met dezelfde uitbreiding en mogelijkheden, maar wat stoerder! Graag jullie ingeving.
Ga je overklokken?
Ja!
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie input over mijn build geven, aangeven welke componenten wellicht anders kunnen, om zo kosten te besparen en/of omdat ze beter zijn. Hert systeem wil ik op lange termijn gebruiken (denk aan 4~6 jaar), met de optie om ondertussen te upgraden. Ook graag advies over het futureproof maken van het build!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 449,- | € 449,- |
| 1 | MSI X99A SLI Plus | € 224,90 | € 224,90 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING | € 742,95 | € 742,95 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Wit Window | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Corsair RM750x | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 120,50 | € 120,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.068,20 | |