Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 833391

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo beste forumleden,

Ik heb een Sony bravia kdl-46w5550 televisie en onlangs willen de 4 hdmipoorten niet meer werken. Ik heb al vanalles geprobeerd, van andere hdmi kabels tot andere setboxen en toestellen met een hdmi poort. Er gebeurt helemaal niets, als ik de toestellen waar het mogelijk is met de scart kabels verbind op de tv werken ze wel.

Als ik bv de playstation op de hdmi poort aansluit geeft die wel aan dat er een playstation met 1080p is aangesloten maar verder doet de tv helemaal niets en blijft het beeld zwart.

Ik heb de firmware al geüpdatet en de tv een uur uit de stekker gehaald en zelfs al een factory reset uitgevoerd maar dat bracht geen zoden aan de dijk. Ik zit een beetje met de handen in de haren met waar het probleem juist kan zijn.

Kan het dat de hdmipoorten gewoon stuk zijn? Maar is dat niet vreemd vermits de hdmi poorten op een lcd av main kaart staan waar ook de scart en analoge poorten op staan? Als het aan de lcd av main kaart zou liggen dan veronderstel ik dat geen enkele andere ingang zou moeten werken, of ben ik hier totaal verkeerd aan het redeneren?

Heeft iemand hier op de forum kennis van?

Groetjes,
Jan