Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-09 22:21
Ik heb nu een tijdje m'n GTX 1070, met gamen nog geen last gehad van het geluid maar heb sinds vandaag furmark even gedraaid omdat er berichten kwamen dat de EVGA temp problemen had met de GTX 1070, maarja durf furmark nu niet meer te draaien door dit geluid :+

Is het ernstig? Ga ik dit ooit tijdens games horen? <-- momenteel alleen nog rocket league mee gespeeld, maar daar komt volgende week al verandering in ^^

Ik hoor het geluid door m'n headset heen. Kast staat ongeveer een meter naast me op bureauhoogte. Zo weet je ongeveer hoe hard het geluid is.

geluid:
YouTube: Raad het geluid!

specs:
Afbeeldingslocatie: http://gpuz.techpowerup.com/16/10/29/puh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 13:46
Lijkt wel een beetje op het geluid als een fan een beetje op en neer gaat tijdens het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Camo schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:25:
Lijkt wel een beetje op het geluid als een fan een beetje op en neer gaat tijdens het draaien.
Ja zo klinkt het mij ook, wel bekend geluid van eerdere fans die niet helemaal gebalanceerd meer waren. Kan niet heel veel kwaad, ik weet niet of de fan dan harder slijt.

[ Voor 9% gewijzigd door ToFast op 29-10-2016 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-09 22:21
Kijk thanks, ik maakte me zorgen ^^ maar als het de fans zijn dat zal het niet heel erg zijn. (wel storend maar kan er dan mee leven :D)