Goeiedag allemaal,
Sinds een uur of 2 geleden werkt mijn knipperlichten/alarmlichten niet goed meer. Dit is gebeurd na het uitzetten van de auto en na 5 minuten weer starten.
Het probleem doet zich alleen voor tijdens het rijden (oftewel als de motor aanstaat). Lampen blijven continu branden evenals de alarmlichten.
Wat ik al heb geprobeerd:
- kijken of de accu (kabels) goed zitten
- zekering nagekeken
- alarmlichten wanneer de motor uitstaat (blijkbaar werken ze dan wel).
- paar keer de auto opnieuw gestart.
Het rare is dat wanneer ik mijn alarmlichten aan heb (als de motor uit staat) ze werken, maar wanneer ik de motor daarna gelijk aanzet hoor ik een krakend geluid en blijven ze daarna continu branden.
Nu kan ik de auto wel naar de garage brengen (leuk die onderzoekskosten), maar ik denk zelf dat het aan de knipperrelais lig.
Iemand nog een idee waar dit eventueel aan kan liggen?
Het betreft een Honda Civic 1.6i BAR Sport uit het jaar 2005 (99-px-vs)
Sinds een uur of 2 geleden werkt mijn knipperlichten/alarmlichten niet goed meer. Dit is gebeurd na het uitzetten van de auto en na 5 minuten weer starten.
Het probleem doet zich alleen voor tijdens het rijden (oftewel als de motor aanstaat). Lampen blijven continu branden evenals de alarmlichten.
Wat ik al heb geprobeerd:
- kijken of de accu (kabels) goed zitten
- zekering nagekeken
- alarmlichten wanneer de motor uitstaat (blijkbaar werken ze dan wel).
- paar keer de auto opnieuw gestart.
Het rare is dat wanneer ik mijn alarmlichten aan heb (als de motor uit staat) ze werken, maar wanneer ik de motor daarna gelijk aanzet hoor ik een krakend geluid en blijven ze daarna continu branden.
Nu kan ik de auto wel naar de garage brengen (leuk die onderzoekskosten), maar ik denk zelf dat het aan de knipperrelais lig.
Iemand nog een idee waar dit eventueel aan kan liggen?
Het betreft een Honda Civic 1.6i BAR Sport uit het jaar 2005 (99-px-vs)