Ik heb bij provider X een abonnement afgesloten. Bij het afsluiten staat dat je op een later moment je bundel kan aanpassen. De goedkoopste optie was toen 2,50 euro. de provider verandert de goedkoopste prijs naar 3,00 euro. Dus als ik mijn bundel het goedkoopst wil zetten betaal ik meer dan eerst omdat het veranderd is. Heb ik dus nu het recht om mijn abonnement te ontbinden? En zo ja, heb ik dan het recht op nummerbehoud?
In de algemene voorwaarden staat dit:
Op Consuwijzer vond ik dit:
Dus mijn vragen zijn:
Kan ik opzeggen ook nadat ik die brief heb ontvangen en het termijn daarvan verlopen is?
Kan ik in mijn situatie überhaupt opzeggen?
Als ik kan opzeggen, heb ik dan recht op nummerbehoud?
Alvast bedankt voor de reacties.
In de algemene voorwaarden staat dit:
Ik heb volgens mij nooit een bericht daar over ontvangen.De Algemene en Aanvullende Voorwaarden en het Tarievenoverzicht kunnen door (provider) eenzijdig worden gewijzigd.
Voor de Klant negatieve wijzigingen zullen tenminste 4 weken vooraf individueel bekend worden gemaakt. Het actuele Tarievenoverzicht is beschikbaar bij de Klantenservice en op de Website.
Op Consuwijzer vond ik dit:
Volgens Consuwijzer kan ik opzeggen, maar ik weet niet wanneer ik die brief heb ontvangen, Als ze die brief 3 maanden geleden hebben verstuurd, mag ik dan nog steeds opzeggen?Is de wijziging in uw nadeel? Bijvoorbeeld omdat de prijs omhoog gaat of omdat er televisiezenders verdwijnen? Dan mag u het abonnement zonder verdere kosten opzeggen. In twee gevallen kunt niet opzeggen. Daarover vertellen wij u hieronder meer.
Dus mijn vragen zijn:
Kan ik opzeggen ook nadat ik die brief heb ontvangen en het termijn daarvan verlopen is?
Kan ik in mijn situatie überhaupt opzeggen?
Als ik kan opzeggen, heb ik dan recht op nummerbehoud?
Alvast bedankt voor de reacties.