Al geruime tijd is mijn WiFi verbinding op de telefoon erg traag. Dacht eerst dat het een netwerk probleem was, maar op de laptop is de verbinding wel goed, circa 17-18 Mbps. Op een andere Android (6.0.1) telefoon ca 13 Mbps.... Op mijn Android telefoon, Sony Xperia Z3, Android 6.0.1, blijft het steken rond de 0,2 Mbps.... Laptop en telefoons op dezelfde locatie en alle streepjes van de WiFi vol.
Al geprobeerd: herstarten Android, herstarten modem, ander kanaal voor de WiFi, toegang via guest access. Nb. Upload snelheid op de Android telefoon is circa 3 Mbps.... Beduidend sneller dan download dus.
Een zoektocht op internet leverde op dat Bluetooth en WiFi elkaar bij de Z3 wel in de weg kunnen zitten, en inderdaad. Bluetooth uit en de internetsnelheid is ruim 20 Mbps! Maar ja. Ik luister graag Spotify via een Bluetooth speaker.... Dat gaat nu niet?
Al geprobeerd: herstarten Android, herstarten modem, ander kanaal voor de WiFi, toegang via guest access. Nb. Upload snelheid op de Android telefoon is circa 3 Mbps.... Beduidend sneller dan download dus.
Een zoektocht op internet leverde op dat Bluetooth en WiFi elkaar bij de Z3 wel in de weg kunnen zitten, en inderdaad. Bluetooth uit en de internetsnelheid is ruim 20 Mbps! Maar ja. Ik luister graag Spotify via een Bluetooth speaker.... Dat gaat nu niet?
[ Voor 60% gewijzigd door kazz1980 op 30-10-2016 09:46 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...