Computer om video's te editen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben op zoek naar een computer om video's mee te editen. Het programma dat ik wil gebruiken is sony vegas pro 13. De beelden die ik wil bewerken zijn 1080p en 60 frames per seconden.

Voorheen werkte ik op mijn huidige computer met beelden van 1080p en 30 frames per seconden en dit ging altijd prima. Nu ik een nieuwe camera heb aangeschaft wordt het mijn pc te veel.

Mijn huidige pc heeft de krachtstats:

processor i3-2120 cpu @3.30 GHZ
4 gb werkgeheugen
64 bit besturingssysteem
1000 gb geheugen ( 2 x 500 gb harde schijven, geen ssd)

Ik heb een budget van circa 600 max 700 voor een nieuwe pc. Dit is alleen voor de desktop de rest heb ik al.

Ik zit aan deze computer te denken: http://www.medion.com/nl/...POi6b--gNACFQueGwodLrcAqQ

is dit voldoende om in mijn wensen te voorzien? of weet jij een betere computer binnen mijn budget?

Alvast bedankt voor de reacties,
Gr marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd0910
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-08 10:06
Lees anders even het DAA beleid door. Je TS mist namelijk een lijst met onderdelen en linkjes zijn niet gewenst. als je een kant en klare pc zoekt kan je je topic beter in Complete Systemen & Laptops plaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door sjoerd0910 op 29-10-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
sjoerd0910 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:49:

als je een kant en klare pc zoekt kan je je topic beter in Complete Systemen & Laptops plaatsen.
Nope, voor je anderen op de regels wijst: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Stucky in CSL.