Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een Intel processor en daarvoor ook een nieuwe moederbord. Ook wil ik graag een SSD, daar ga ik alleen windows en misschien League of Legends op installeren. Dit wil ik omdat ik vreemde lagg heb bij verschillende games. Bij counter-strike heb ik rare fps drops, en bij league of Legends ook. Soms komt mijn FPS zelfs onder de 30. Soms bereikt het zelfs de 10. Ik denk dat het probleem de CPU is. 3 jaar geleden toen ik deze setup kocht was het nog te doen.
Wat is je budget?
€400 euro is een mooi bedrag denk ik. Maar als het lager kan is het ook goed.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil graag een Intel processor. En moederbord waar de processor op kan en voor de SSD heb ik geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de computer voornamelijk voor het gamen. Ik speel geen grafische zware games. Als ik een game speel is het meestal League of Legends, Counter-strike en dat soort spellen. Af en toe GTA of iets leuks.
Op dit moment heb ik deze setup:
Ik denk dat dit wel een goede lijstje is? Maar ik hoor graag wat feedback.
Bedankt alvast!
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een Intel processor en daarvoor ook een nieuwe moederbord. Ook wil ik graag een SSD, daar ga ik alleen windows en misschien League of Legends op installeren. Dit wil ik omdat ik vreemde lagg heb bij verschillende games. Bij counter-strike heb ik rare fps drops, en bij league of Legends ook. Soms komt mijn FPS zelfs onder de 30. Soms bereikt het zelfs de 10. Ik denk dat het probleem de CPU is. 3 jaar geleden toen ik deze setup kocht was het nog te doen.
Wat is je budget?
€400 euro is een mooi bedrag denk ik. Maar als het lager kan is het ook goed.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja ik wil graag een Intel processor. En moederbord waar de processor op kan en voor de SSD heb ik geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de computer voornamelijk voor het gamen. Ik speel geen grafische zware games. Als ik een game speel is het meestal League of Legends, Counter-strike en dat soort spellen. Af en toe GTA of iets leuks.
Op dit moment heb ik deze setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 101,- | € 101,- |
| 1 | MSI 970A-G46 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7970 royalAce Tahiti XT2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Corsair Carbide 300R Windowed | € 86,62 | € 86,62 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1608DT1TX0CEU | € 41,50 | € 41,50 |
| 1 | Nexus NX-5000 V1 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,57 | |
Ik denk dat dit wel een goede lijstje is? Maar ik hoor graag wat feedback.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 43,99 | € 43,99 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 120GB | € 54,95 | € 54,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 363,89 | |
Bedankt alvast!