3,3V SSD kaart aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mopedlad
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Mijn vraag
..vraag: hoe kan ik een ssd carddrive die op 3,3 V werkt aansluiten als externe USB drive? Is van Samsung laptop waar ik win 7 op wil zetten zonder rescue partities o.i.d

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung notebook NP905S3G-K01NL

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Windows 7 start installatie maar stopt wegens geen drivers?
Krijg nu de tijdelijke bestanden niet weg en notebook blijft met installatie opstarten. Zou ook geholpen zijn met goede bootable USB software om schijf opnieuw te formatteren.

Beste antwoord (via mopedlad op 29-10-2016 19:39)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:14
mopedlad schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:55:
Heb je 'm toevallig in een USB3.0 poort zitten? Win7 heeft hier standaard geen drivers voor en dan krijg je ook deze melding.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:14
mopedlad schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:55:
Heb je 'm toevallig in een USB3.0 poort zitten? Win7 heeft hier standaard geen drivers voor en dan krijg je ook deze melding.

Verwijderd

Beste mopedlad,

Allereerst, welkom op het GoT forum! :)

Het is even wennen, maar we verwachten wel dat je eerst zelf moeite doet je probleem op te lossen. Open je toch een topic, dan vragen we je ook een heldere startpost te maken waarin veel informatie staat. In jouw geval kan dat laatste zeker beter.

Probeer je startpost uit te breiden met meer informatie, zoals om welk product het gaat (de SSD) evenals een duidelijke vraagstelling. Wat wil je precies bereiken en waar gaat het fout? Foto's e.d. zouden ook kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

• mopedlad
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik wil wel foto's plaatsen maar dat gaat niet met onvoldoende karma, heb alle relevante info verstrekt en een goede tip ontvangen.

Verwijderd

Beste mopedlad,

Foto's kun je middels een gratis imagehost uploaden en hier de URL plaatsen. Er zijn vele gratis image hosts die je gemakkelijk met Google kunt vinden. We verwachten dat jij de moeite neemt om ons de relevante informatie te geven om je goed te kunnen helpen. Dat hoort bij het deel 'eigen inzet'.

Daarnaast mist je startpost relevante informatie, zoals om welk product het precies gaat. "een ssd carddrive die op 3,3 V werkt" is immers niet voldoende informatie. Namen en rugnummers vermelden, al dan niet met foto's als het een bijzonder product is, stelt ons in staat je goed te kunnen helpen.

Het tonen van eigen inzet is niet iets wat optioneel is op dit forum; we verwachten dit van je. Lees anders dit stukje nog even wat we precies van je verwachten: Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT