Goededag,
Momenteel draai ik mijn systeem met de volgende componenten die hieronder staan. Ik heb deze computer 2 jaar geleden zelf samen gesteld en zelf in elkaar gezet wat ik een erg leuke ervaring vond. Nu ik zelf graag mijn systeem zou willen upgraden zou ik graag hierbij jullie hulp vragen.
Ik ben al bij een computerwinkel geweest en daar heb ik ook om advies gevraagd maar ben er nog niet helemaal uit.
Is het een goed idee om mijn processor voor een andere te vervangen en zo ja, welke dan? We hebben gesproken over de i7 4790k en daar zou ik flink mee vooruit gaan.
Ook zou ik graag een betere videokaart willen en we kwamen in de winkel erop uit om op een GTX 1070 door te pakken. Is dit een goed idee?
Is het ook nog nodig om mijn werkgeheugen een upgrade te geven?
Graag hoor ik wat uw advies is en daar ben ik erg benieuwd naar.
Met vriendelijke groet,
Stephan
Huidige systeem:
Momenteel draai ik mijn systeem met de volgende componenten die hieronder staan. Ik heb deze computer 2 jaar geleden zelf samen gesteld en zelf in elkaar gezet wat ik een erg leuke ervaring vond. Nu ik zelf graag mijn systeem zou willen upgraden zou ik graag hierbij jullie hulp vragen.
Ik ben al bij een computerwinkel geweest en daar heb ik ook om advies gevraagd maar ben er nog niet helemaal uit.
Is het een goed idee om mijn processor voor een andere te vervangen en zo ja, welke dan? We hebben gesproken over de i7 4790k en daar zou ik flink mee vooruit gaan.
Ook zou ik graag een betere videokaart willen en we kwamen in de winkel erop uit om op een GTX 1070 door te pakken. Is dit een goed idee?
Is het ook nog nodig om mijn werkgeheugen een upgrade te geven?
Graag hoor ik wat uw advies is en daar ben ik erg benieuwd naar.
Met vriendelijke groet,
Stephan
Huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,10 | € 178,10 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,03 | € 70,03 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 108,50 | € 108,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64bit | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 56,- | € 56,- |