Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 04:10
Er komt een losstaande game van GWENT aan,
De Beta is er nu al.

Afbeeldingslocatie: https://static.cdprojektred.com/playgwent.com/news/big/playgwent.com_en_1466602976.jpg

EPIC QUESTS AWAIT IN A SINGLE-PLAYER CAMPAIGN RICH IN UNTOLD STORIES FROM THE WITCHER!

Brought to you by the creators of The Witcher 3: Wild Hunt, the single player campaign of GWENT® thrusts players into an event-rich world they can roam freely. To be released in episodes, the story unfolding in the campaign will feature the choice and consequence mechanic the Witcher games are known for.

Gwent gaat erom dat je met een kaartspel de tegenstandr van het bord speelt.
-Weer een card game?? zul je wel denken..
Gwent wil toegankelijker zijn en makkelijker dan de voortgangers
Ook heeft GWent een publiek voor zich gewonnen door The Witcher 3

-Zijn dit dezelfde kaarten als in Witcher 3?
Nee hier zitten meer kaarten in en meer tactieken.
Kaarten hebben ook andere abillities mee gekregen.

Hier kun je registreren voor de beta.
Pc of XBONE
https://www.playgwent.com/en/

Wie mee wil helpen met de topicstart graag!

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Gereserveerd voor eventueel in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 17:49
Gisteren de beta kunnen spelen en het ziet er al goed uit! Veel kaarten met verschillende tactieken. Winnen vond ik in mijn 3 gespeelde potjes lastiger dan gedacht tegen echte mensen ipv een NPC die je zo kunt verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Even paar keer gespeeld. Wel leuk spel :) Heerlijke diepgang en geweldige animaties. Ik zal deze veel vaker gaan spelen denk ik.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:57
Gisteren maar even de beta gespeeld. Waar ik in the Witcher 3 elke NPC kapot maak met mijn deck, is het tegen echte tegenstanders wel pittig. Maar zeker niet minder leuk!

Het duurde echter wel lang voor ik tegenstanders vond, dus er moet nog wat worden gedaan aan de netcode.

Dit is nou een game die zich goed zou lenen voor een mobiele variant? Weet iemand of deze game alleen op de consoles & pc uit komt? En wat gaat het kosten, ik ben best bereid +- €20 te betalen voor deze game, maar geen € 50+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Freshnub schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:27:
Gisteren maar even de beta gespeeld. Waar ik in the Witcher 3 elke NPC kapot maak met mijn deck, is het tegen echte tegenstanders wel pittig. Maar zeker niet minder leuk!

Het duurde echter wel lang voor ik tegenstanders vond, dus er moet nog wat worden gedaan aan de netcode.

Dit is nou een game die zich goed zou lenen voor een mobiele variant? Weet iemand of deze game alleen op de consoles & pc uit komt? En wat gaat het kosten, ik ben best bereid +- €20 te betalen voor deze game, maar geen € 50+.
Als goed is hoef je niet te betalen.
Is het F2P,
Maar als je meer kaarten wil dan kun je packs kopen om meer kaarten te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Eergisteren ook toegang gekregen tot de beta, best lastig als nieuwe speler zonder kaarten...
Heb alles maar weggedaan een me voor nu gefocust op de monster class, kan nu tenminste wat winnen.

Maar veel potentie deze game zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
Ik heb op 2 mail adressen een invite gekregen voor de closed beta zal vanavond eens een poging wagen. Afhankelijk of 1 van mn vrienden ook de game wil proberen. heb ik dus misschien nog een code over :)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Espresso14
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14:47
Enige tijd geleden ingeschreven voor de beta. Helaas nog geen invite ontvangen. Heeft er iemand een invite "over" en bereidt om deze te sharen via DM? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Wat is enige tijd? Twee patches geleden heeft het Gwent CD Projekt team getweet dat iedereen die ingeschreven heeft voor 31/08/2016 een invite zou moeten ontvangen hebben. Ze gaan iedereen blijven inviten in de closed beta in de komende weken/maanden op volgorde van inschrijven. Geduld hebben. :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:58
Ook invite gehad maar nog niet kunnen spelen. In The Witcher was het altijd wel een leuk spelletje om te spelen (:

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Topic is een beetje dood zijn er hier nog meer mensen die ondertussen flink verslaaft zijn aan Gwent? wat een heerlijk spel en sinds Nilfgaard is toegevoegd echt super fun om te spelen. Momenteel speel ik voornamelijk Skellige deck met de axeman en ben ik van rank 4 ondertussen al rank 9 met alleen dat deck. (IMO is het deck echt enorm OP) Ik verlies eigenlijk alleen als iemand voldoende kaarten heeft om mijn axeman constant van het deck te vegen wat vrijwel dus niet voorkomt.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb pas sinds twee dagen de betacode, en speel inmiddels ook regelmatig. Een collectie heb ik echter nog niet, dus speel vooral met de starter decks. Ik begreep dat er binnenkort ook een wipe komt en iedereen weer vanaf nul begint? Hopelijk is dat een beetje snel, dan kan je tenminste echt beginnen met het bouwen van een collectie :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Zhero10 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:29:
Ik heb pas sinds twee dagen de betacode, en speel inmiddels ook regelmatig. Een collectie heb ik echter nog niet, dus speel vooral met de starter decks. Ik begreep dat er binnenkort ook een wipe komt en iedereen weer vanaf nul begint? Hopelijk is dat een beetje snel, dan kan je tenminste echt beginnen met het bouwen van een collectie :D .
De wipe komt wanneer we van closed naar open beta gaan. Paar redenen om toch closed te spelen:

Every Card Keg you purchased — we will return you the amount of Kegs you bought with real money.
Card Kegs for Player Levels — starting from level 5, you get 2 Kegs every 5 levels.
Card Kegs for your rank — 2 Kegs for each rank.
All end-season rewards.
All items granted as gifts from CD PROJEKT RED (like the gift premium Geralt card).

Komt er op neer dat wanneer je geen echt geld besteed aan de game je toch behoorlijk wat kegs nog kan verzamelen met lvlen en ranks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SMD007 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:39:
Every Card Keg you purchased — we will return you the amount of Kegs you bought with real money.
[...]
Komt er op neer dat wanneer je geen echt geld besteed aan de game je toch behoorlijk wat kegs nog kan verzamelen met lvlen en ranks
Wut? Het gaat dreigen een halve pay-to-win te worden? Ik heb me lang geleden ingeschreven voor de beta maar als dat zo is dan is de zin hier al een stuk minder...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhero10
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik vind het pay-to-win gehalte bij Gwent reuze meevallen. Met de daily quests krijg je iedere dag zeker 1 keg (pakje) als je in totaal 6 rondes weet te winnen, dus op die manier kun je gratis al vrij makkelijk een collectie opbouwen. Daarnaast heb je bij iedere keg ook minstens 1 rare waarbij je kunt kiezen tussen 3 kaarten (waardoor je ook gemakkelijker een collectie opbouwt).

Ik vind het ook niet erg dat mensen die de game al maanden betatesten een (kleine) voorsprong hebben wat betreft collectie, ze hebben tenslotte gezorgd voor waardevolle informatie. Ze hebben toch ook al meer kennis van de game, dus ik zou zelfs met de standaard kaarten vast nog wel van hen verliezen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
F_J_K schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Wut? Het gaat dreigen een halve pay-to-win te worden? Ik heb me lang geleden ingeschreven voor de beta maar als dat zo is dan is de zin hier al een stuk minder...
pay to win is nauwelijks aan de orde het duurt misschien iets langer tot je alle kaarten voor een goed deck hebt als je geen geld aan het spel uitgeeft, maar het is niet zo als je er geld tegen aan gooit dat je automatisch een goed deck hebt laat staan dat je zomaar wint! Om te winnen heb je toch ook zeker behoorlijk wat skill en kennis nodig. ;)

en wat hier ook al eerder gezegd werd je hoeft 6x totaal te winnen (3 matches of 6 rondes) om 1 keg te winnen = 5 random kaarten dus je deck vormt zich vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Niet online
Eindelijk net toegang gekregen tot de closed-beta. Nu nog wat mensen om tegen te spelen. Is er al een Discord kanaal voor deze game?

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Erg vermakelijk spel, ben nu rank 13 en heb nog steeds het gevoel dat de meeste potjes gewonnen worden door goed spel / een goed deck.

Hier nog 2 keys voor geïnteresseerden, laat even weten als je er een activeert:

https://www.playgwent.com/en/redeem/ANY40816BF9C90A28A

https://www.playgwent.com/en/redeem/ANY9D7713960914F5E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb de bovenste code gebruikt, bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:31

1lau

Hearthstone Arena Player

Van de week ook een beta key gekregen van een bnet friend
Ik zal het wel er een keer aan wagen :P

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Zoveel card games tegenwoordig maar ook zoveel in early access.

Ik denk Gwent nog de meeste kans van slagen heeft aangezien het een goede developer heeft met een zeer goede reputatie. Daarnaast is The Witcher ook niet onbekend en is het een bekend universum.

Dus ik heb ook maar eens voor de Beta ingeschreven. F2P gehalte klinkt beter dan bij Hearthstone en ik ben er ook niet vies van om wat geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
RaCio schreef op zondag 12 maart 2017 @ 22:17:
Erg vermakelijk spel, ben nu rank 13 en heb nog steeds het gevoel dat de meeste potjes gewonnen worden door goed spel / een goed deck.

Hier nog 2 keys voor geïnteresseerden, laat even weten als je er een activeert:

https://www.playgwent.com/en/redeem/ANY40816BF9C90A28A

https://www.playgwent.com/en/redeem/ANY9D7713960914F5E
Jammer, codes zijn al gebruikt! Wel bedankt voor het posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Matthias87 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:54:
[...]

Jammer, codes zijn al gebruikt! Wel bedankt voor het posten :)
Ja helaas, ik was ook te laat.

Overigens heb mij al ingescreven voor de Closed Beta. Maar ik hoor ook verhalen dat de Open Beta er binnenkoort aankomt. Ben zeer benieuwd hoe dit speelt t.o. de versie in de Witcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Ik heb net mijn closed beta key gekregen. Vanavond eens bekijken.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Xanthian schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Ja helaas, ik was ook te laat.

Overigens heb mij al ingescreven voor de Closed Beta. Maar ik hoor ook verhalen dat de Open Beta er binnenkoort aankomt. Ben zeer benieuwd hoe dit speelt t.o. de versie in de Witcher.
Heb jullie beiden een PM gestuurd ;)

De open beta zal nog wel eventjes op zich laten wachten. Er is net weer een flinke update uitgekomen. Je kan nu de positie van kaarten bepalen. Dat geeft een hoop extra tactische opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Oke een vraag aan de mensen hier weet niet of het mag.

Ik ben sinds een paar dagen weer verder gaan spelen met Gwent.
En met het Deck Scoiatael.
Die hebben een kaart Elven Mercenary met als special: Play a random non-Gold Special Card from your deck.
Opzich duidelijk maar als ik die kaart speel en hij pakt een random special card uit mijn deck dan moet je wel goed weten wat het plaatje van die kaart ook al weer betekende want je kan op dat moment niet de info zien van die random special card.
Daar ik nog niet zo lang speel heb ik all een paar keer een opposing player punten gegeven of bij me zelf iets gedaan wat ik niet wilde.
Doe ik misschien iets verkeerd en kan je die info wel op een of andere manier zien?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 13:51
Hoe zit het onderste nog met dit spel?
Draait het nog goed en is er al meer bekend om in de beta te geraken of wanneer de open beta er komt (als die er komt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

FreakGIB schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:53:
Oke een vraag aan de mensen hier weet niet of het mag.

Ik ben sinds een paar dagen weer verder gaan spelen met Gwent.
En met het Deck Scoiatael.
Die hebben een kaart Elven Mercenary met als special: Play a random non-Gold Special Card from your deck.
Opzich duidelijk maar als ik die kaart speel en hij pakt een random special card uit mijn deck dan moet je wel goed weten wat het plaatje van die kaart ook al weer betekende want je kan op dat moment niet de info zien van die random special card.
Daar ik nog niet zo lang speel heb ik all een paar keer een opposing player punten gegeven of bij me zelf iets gedaan wat ik niet wilde.
Doe ik misschien iets verkeerd en kan je die info wel op een of andere manier zien?
Als je rechts op de kaart klikt, krijg je een overlay te zien van wat die kaart precies doet.

Wel oppassen met een play vanuit Elven Mercanary, want je krijgt maar een x aantal seconden om voor die special je target te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 22:32

Sorki

world wide wubbish

demol88 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:36:
Hoe zit het onderste nog met dit spel?
Draait het nog goed en is er al meer bekend om in de beta te geraken of wanneer de open beta er komt (als die er komt)?
Zelf geen gwent speler, wel heartstone. Hoor veel mensen die beide spelen en gwent lijkt de laatste weken aan populariteit te winnen. Waarschijnlijk heeft de nieuwe hearthstone release kalender daar iets mee te maken (long story short, HS wordt duurder) en wordt gwent door velen als the next best thing gezien.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
DarthDavy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:46:
[...]

Als je rechts op de kaart klikt, krijg je een overlay te zien van wat die kaart precies doet.

Wel oppassen met een play vanuit Elven Mercanary, want je krijgt maar een x aantal seconden om voor die special je target te kiezen.
Oke ik dacht dat ik rechts klikken op die Special kaart al geprobeerd had en dat er niks gebeurde zal het vanavond nog eens proberen.
Ondertussen weet ik wel de meeste kaarten van dat deck uit mijn hoofd en zijn er tot nu toe maar 2 kaarten die ik bij de tegenstander moet droppen de rest is goed voor me zelf.
Behalve de kaart SCORCH : Destroy the strongest non-Gold unit(s) on the battlefield.
Als die getrokken word door de Elven Mercenary dan moet je er wel zeker van zijn dat jij niet toevalig de hoogste Non gold card op de tafel hebt.
Want dan ben je die kwijt.

Update: je kan dus met rechts klikken bij de Special card van een Elven Mercanary niks zien kwa specs

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 20-04-2017 11:44 ]

PSN: FreakGIB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Iemand zin in de Gwent Closed Beta.

Hier zijn drie keys:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misterpro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05-2024

misterpro

Pretentious Bastard

DarthDavy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:47:
Iemand zin in de Gwent Closed Beta.

Hier zijn drie keys:

***members only***
Many thanks.

Ik heb er eentje van gebruikt. cheers.

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Ik heb de middelste gebruikt, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18

westergas

rikkie_pc

Net een mailtje gekregen voor de closed beta. Gelijk geregistreerd en aan de bak gegaan. Zat er gelijk weer in :) In TW3 ook alles gehaald wat er met Gwent te halen valt.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
is het nog closed beta dan ? ik heb gister gewoone een account aan gemaakt op de website en kon gelijk beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18

westergas

rikkie_pc

Daradius schreef op zondag 14 mei 2017 @ 20:41:
is het nog closed beta dan ? ik heb gister gewoone een account aan gemaakt op de website en kon gelijk beginnen :P
Ik denk dat je net op tijd bent geweest :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:23
Vandaag begint de public beta, ook voor PS4: https://www.playgwent.com/en/news#5510. :)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:58
Van de ~200k Gwent spelers zit niemand op Tweakers?
Ik ben elke dag met veel plezier aan het spelen in ieder geval, echt een top spel!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
DeadKennedy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:19:
Van de ~200k Gwent spelers zit niemand op Tweakers?
Ik ben elke dag met veel plezier aan het spelen in ieder geval, echt een top spel!
Meldt. :) Welke faction(s) speel je? Mij bevalt Nilfgaard prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Conscience NL schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:34:
[...]

Meldt. :) Welke faction(s) speel je? Mij bevalt Nilfgaard prima.
Nilfgaard leek me ook wel leuk spelen met die disloyal units. Ik speel Skellige, waar nu sinds de patch wel héél veel mensen mee spelen helaas. Begin het steeds meer te snappen, heb nu 3 behoorlijk verschillende Skellige decks en heb net de 2500MMR gehaald :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik speel Gwent regelmatig. Deze patch wat minder, want ik vind bepaalde wijzigingen aan bepaalde kaarten deze patch niet echt geslaagd: Savage Bear 6 str :(

Ik kijk al uit naar de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:37:
Ik speel Gwent regelmatig. Deze patch wat minder, want ik vind bepaalde wijzigingen aan bepaalde kaarten deze patch niet echt geslaagd: Savage Bear 6 str :(

Ik kijk al uit naar de volgende patch.
En, tevreden?

OTHER CHANGES:

Rank System - Adjustments to the recent matchmaking change. You can't drop below 1000 MMR anymore.
Refund System - Premium cards will be disenchanted for full scrap and powder value. There is a 3 day period to mill nerfed cards.

QOL

The black bar obscuring vision "enemy is choosing a card" is removed.

Fixes

Dagon and Henselt challanges are fixed. Fixed the issues with Disloyal units on Consoles.

UPCOMING STUFF (not in this patch):

UI Improvements: In-game chat, notifications and Friend List.
New Art: http://imgur.com/a/JMIFF , http://imgur.com/a/AzMNI

BALANCE CHANGES:

Biting Frost - Has the ability of current Torrential Rain, except it will only affect one of the Lowest Units.
Impenetrable Fog - Current ability, but only one of the Highest Units.
Torrential Rain - Damage 5 of the Lowest Units by 1.
Aeromancy - Now plays chosen Bronze / Silver Weather from the Deck.
Skellige Storm - Will deal 2 - 2 - 1 Damage now.
Stammelford's Tremors - Damage 6 enemies by 2 (instead of 8 ).
Overdose - Reworked; Boost 6 random allies by 2.
Bloodcurdling Roar - Bear will be 11 Strength now (from 12) and is Doomed.
Alzur's Double Cross, Decoy, Marching Orders - Will Boost now (instead of Strengthening).
Olgierd - 9 Power from 7. Gets weakened by half (rounding up).
Roach - Will be summoned before Gold cards abilities are resolved.
Johnny - The ability won't trigger, if the corresponding card is missing from the opponent's Deck.
Operator - Power changed from 9 to 7.
Renew - Now restricted to the owner's Graveyard.
Villentretenmerth - 8 Strength (from 4), after 3 turns will Destroy the Highest Unit(s) once.
Avallac'h - 8 Power from 10.
Regis: Higher Vampire - Will boost himself by the Base Power of a chosen Units.
Radovid - 5 Power from 4.
Shani - 4 Power from 3. Adds 4 Armor (instead of 3).
Bloody Baron - Bug Fixes. Now moved to the top of Deck at the end of the Round, instead of Start.
Priscilla - 4 Power from 5. Won't Boost self anymore. The ability will discontinue after 4 turns. Won't go back into the Deck anymore.
Dandelion - Will shuffle the Deck after Boosting.
Prince Stennis - Power changed from 5 to 7.
Field Medic - Power changed from 3 to 4.
Kaedweni Siege Support - Boosts appearing non-Machine Allies by 1 and Machine ones by 2 + grants 1 Arnor.
Kaedweni Siege Platform - Power changed from 2 to 3.
Dun Banner Heavy Cavalry - Power changed from 3 to 4.
Trebuchet - Power changed from 2 to 3. Won't ignore Armor anymore.
Reinforced Trebuchet - Power changed from 5 to 6. Won't ignore Armor anymore.
Reinforced Ballista - Won't ignore Armor anymore.
Ballista - Power changed from 5 to 6. Won't ignore Armor anymore.
Redanian Knight - Now Agile (was Melee).
Redanian Elite - Power changed from 5 to 6. Armor changed from 3 to 4.
Caleano Harpy - Power changed from 4 to 3.
Ancient Foglet - Power changed from 6 to 7.
Wild Hunt Hound - Power changed from 5 to 4.
Nithral - Power changed from 4 to 7. No longer has Armor. Frost damage is increased to 3 (instead of 2).
Fire Elemental - Power changed from 6 to 7.
Caranthir - Power changed from 5 to 7. Moves 3 Enemies (instead of 5). Biting Frost changes apply to him.
Succubus - Power changed from 6 to 5. Its ability will trigger at the end of its owner's turn.
Elven Mercenary - Loyal
Vrihedd Sapper - Power changed from 7 to 8.
Dol Blathanna Trapper - Power changed from 5 to 6. Fireball Trap will no longer obscure Armor, damages by 2 (instead of 3).
Dwarven Mercenary - Power changed from 5 to 6.
Ida Emean - Impenetrable Fog changes apply to her.
Saessenthesis - Power changed from 7 to 9.
Ithlinne - Power changed from 4 to 5.
Spotter - Power changed from 3 to 4.
Alchemist - Power changed from 7 to 8.
Cynthia - Power changed from 4 to 5.
Serrit - Power changed from 7 to 9.
Emhyr var Emreis - Power changed from 4 to 6.
John Calveit - Won't be able to play Gold cards. Imperial Golems will be played before John's ability is triggered.
Stefan Skellen - Power changed from 9 to 10.
Leo Bonhart - Will damage by the revealed Unit's Base Power.
Morkvarg - Power changed from 8 to 9. Gets weakened by half (rounding up).
Savage Bear - Power changed from 6 to 7. No longer hits spawned Units. Fixed the bugs related to Savage Bear.
Clan an Craite Warcrier - The Effort effect is removed.
Clan Drummond Shieldmaiden - Removed Veteran Ability.
Clan Tuirseach Axeman - Removed Veteran Ability. Power changed from 2 to 3.
Berserker Marauder - Power changed from 6 to 8. Strengthens self by 1 for each Damaged Allly (instead of Enemy).
Kambi - Hemdall Power changed from 11 to 16.
Hjalmar - Power changed from 15 to 13. Lord of Undvik is Doomed and can be Locked.
Ermion - Power changed from 6 to 7.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Geen idee. Afwachten.

Een paar dingen vind ik wel niet leuk:
- Weather is terug overnerfed en compleet nutteloos geworden.
- Vereenvoudiging van kaarten ben ik niet voor: Villentretenmerth was uniek, nu gewoon een simpele kaart met een ingebouwde Scorch. Olgierd en Morkvargh zijn net hetzelfde. Wat is dan het bestaansrecht van die ene of die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Alfabetische lijst met kaarten die de komende 3 dagen full scrap value hebben:

Aeromancy
Alzur's Double-Cross
Avallac'h
Ballista
Berserker Marauder
Biting Frost
Bloodcurdling Roar
Caranthir
Celaeno Harpy
Clan Drummond Shieldmaiden
Clan Tuirseach Axeman
Decoy
Dol Blathanna Trapper
Hjalmar
Impenetrable Fog
Ithlinne
John Calveit
John Natalis
Kaedweni Sergeant
Kaedweni Siege Support
Kambi
Leo Bonhart
Marching Orders
Morkvarg
Olgierd
Operator
Reaver Scout
Regis: Higher Vampire
Reinforced Ballista
Reinforced Trebuchet
Renew
Savage Bear
Skellige Storm
Stammelford's Tremors
Succubus
Torrential Rain
Trebuchet
Villentretenmerth
Wild Hunt Hound

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Dit was niet helemaal zijn bedoeling geloof ik. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadKennedy
A master in action indeed :D
Ik ben net de top 1000 binnengedagond :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OUcBVUK.jpg

[ Voor 103% gewijzigd door DeadKennedy op 19-07-2017 10:50 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Netjes. :o

Zelf heb ik gister onderstaande bereikt. :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/97AlLiR.jpg

Het was nog een flinke strijd om van rank 17 naar 18 te gaan. Vanaf het begin van de open beta speelde ik met Nilfgaard, eerst Spies en daarna Reveal. Dat ging vrij goed tot rank 15 (Cardsharp) maar daarna werd het uiteraard een stuk pittiger. Er zijn gewoon betere decks. Toch bijna rank 18 gehaald (100 punten tekort), maar toen zakte ik weer 200 punten weg. Toen geswitcht naar Discard Skellige (die met Cerys en zonder QG, die veel de ronde doet) en daarmee is het toch gelukt.

Maar nu even geen ranked meer; je ziet toch steeds dezelfde decks. Ik ga nu proberen om in casual een deck rond Harald the Cripple te maken (die volgens de statistieken van alle leaders het minste wint), gewoon voor de fun.

Waarschijnlijk komen deze maand ook die 20 nieuwe kaarten, ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
Zijn er nog Gwent spelers op Tweakers? Na jaren Hearthstone was het tijd om eens wat anders te proberen, ik kende Gwent natuurlijk van Witcher 3 maar het was Lifecoach die mij overtuigde om het toch maar eens te proberen.
Moet zeggen dat de RNG op de mulligan na een stuk minder is dan Hearthstone. Zeer verfrissend en fijn.
Heb een budget Monster deck van Gwentdb gecraft en begonnen aan ranked play, nu rank 10 met 21 wins en 11 losses. :)

edit: moet zeggen dat ik nog niet alles snap. Bijvoorbeeld regions, ik woon in Singapore en speel nu automatisch in Azië terwijl ik toch liever in Europa zou spelen. Lag doet er bij card games toch weinig toe.
Ook vraag ik mij af hoe seasons en ranks werken. Bij Hearthstone had ik het elke keer bij rank 5 wel voor gezien omdat de grind naar legend te lang was en elke maand kan je weer opnieuw beginnen.

[ Voor 31% gewijzigd door Martijn19 op 01-10-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:21
Martijn19 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 14:50:
Zijn er nog Gwent spelers op Tweakers? Na jaren Hearthstone was het tijd om eens wat anders te proberen, ik kende Gwent natuurlijk van Witcher 3 maar het was Lifecoach die mij overtuigde om het toch maar eens te proberen.
Moet zeggen dat de RNG op de mulligan na een stuk minder is dan Hearthstone. Zeer verfrissend en fijn.
Heb een budget Monster deck van Gwentdb gecraft en begonnen aan ranked play, nu rank 10 met 21 wins en 11 losses. :)

edit: moet zeggen dat ik nog niet alles snap. Bijvoorbeeld regions, ik woon in Singapore en speel nu automatisch in Azië terwijl ik toch liever in Europa zou spelen. Lag doet er bij card games toch weinig toe.
Ook vraag ik mij af hoe seasons en ranks werken. Bij Hearthstone had ik het elke keer bij rank 5 wel voor gezien omdat de grind naar legend te lang was en elke maand kan je weer opnieuw beginnen.
Seasons schijnen elke 2 maanden te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
fyi: nieuwe grote update is uit
GUI is onder handen genomen, er is een nieuwe challenge in de vorm van een adventure om de nieuwe kaarten en mechanics te leren kennen en er zijn een 100 nieuwe kaarten toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 13:08
Hier speel ik veel meer Gwent dan HearthStone :)
Mooie update van gisteren!

Zit ook vast aan rank 17 - moeilijk om te stijgen.. Maar soms moet je echt wel geluk hebben met je draw... als je 5-6 verkeerde kaarten in het begint trekt.. dan kan gans je spel om zeep zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
QuZyX schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:52:

Zit ook vast aan rank 17 - moeilijk om te stijgen.. Maar soms moet je echt wel geluk hebben met je draw... als je 5-6 verkeerde kaarten in het begint trekt.. dan kan gans je spel om zeep zijn... :(
steek die kaarten dan niet in je deck? :)

ik wissel kaarten enkel als ik er teveel van heb in mijn beginhand, als ik ze kan oproepen via een andere kaart of als de kaarte niet werkt tegen de tegenstander. Zelden ruil ik drie kaarten; meestal is het zelfs niet nodig om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Laatst online: 28-07 12:47
QuZyX schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:52:

Ik vond geluk juist niet echt van toepassing. Al helemaal niet vergeleken met Hearthstone.

Helaas geen MacOS versie van Gwent :( ik heb alleen een desktop thuis maar vooral cardgames speel ik graag op mijn Macbook. Hearthstone is hierin wel een topper, want in windowed mode verbruikt het bijna geen stroom. VM + Gwent op mijn Macbook is binnen 1.5 uur leeg en gloeiend heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
@Kheos

-> De kaarten heb ik nodig in mijn deck omdat ik ze trigger ;-) Dus die kaarten komen uit mijn Deck op het spelbord als ik bepaalde kaarten speel :-D Ben wel goed bezig de laatste tijd dus de strategie werkt wel :p

@Martijn19

-> Er is inderdaad minder geluk mee gemoeid dan HearthStone omdat je zelf uw geluk kunt bepalen.. Je hebt verschillende kaarten die afhangen van geluk..
Maar ik zeg het, soms heb ik bij mijn 11 kaarten mijn 4 golds.. en soms trek ik geen enkele gold.. Dus het is soms lastig om dan te verliezen.. :(

• Kheos

Kheos

FP ProMod
hebben jullie ook zo'n last van connection issues? kan geen tegenstanders vinden, of kapt halverwege de match af en geeft de andere de overwinning :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Kheos schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:44:
hebben jullie ook zo'n last van connection issues? kan geen tegenstanders vinden, of kapt halverwege de match af en geeft de andere de overwinning :(
Had dat eergisteren... Gisteren geen problemen gehad (wel maar 1 gamepje gespeeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
idem
woensdag was het ergst, gisteren werkt het ook maar half. hopelijk raakt het snel opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Man man.. wat een KAK die update.. :p

Gewoon half mijn deck moeten vernieuwen en nu terug volop aan het "trail & error" spelen...
Testen wat het beste werkt, welke kaart elkaar aanvult,...

Mijn top bronze set is generved... En 1 silver & 1 gold is gewoon vuilbak geworden omdat ze er niet meer in passen.

Heb nu al wat aanpassingen gedaan.. blijkt dat geen goeie combo's te zijn... GRRR !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
QuZyX schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:29:
Man man.. wat een KAK die update.. :p

Gewoon half mijn deck moeten vernieuwen en nu terug volop aan het "trail & error" spelen...
Testen wat het beste werkt, welke kaart elkaar aanvult,...

Mijn top bronze set is generved... En 1 silver & 1 gold is gewoon vuilbak geworden omdat ze er niet meer in passen.

Heb nu al wat aanpassingen gedaan.. blijkt dat geen goeie combo's te zijn... GRRR !
hehe, ja, ook al paar keer raar gekeken.

"...en dan gooien we nu deze kaart en winnen we het... Wacht! Die kaart doet nu iets helemaal anders. Aargh!"

Langs de andere kant, een paar van die nieuwe kaarten zijn een mooie aanvulling op mijn huidige deck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ben sinds een paar dagen toch weer aan de Gwent (nadat ik het in TW3 ineens leuk vond).
Heb direct de starter en aanbieding bundels gekocht.

Eerst een paar keer practice, toen wat challenges en gister een avondje casual.

Totaal nog geen idee wat decks en cards betreft, maar we zijn aan het ontdekken.

Moet zeggen dat het totaal niet lijkt op Gwent uit TW3. Dit is veel complexer.

Gister tegelijk wat quests gedaan in HS.. wat val je dan in een gat zeg.
Ok, je hoeft ze niet te vergelijken.. maar man man man wat is HS dan kinderachtig en RNG-clown-fiesta.

Wat zijn in Gwent goede (starter)decks/cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Predje schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 09:47:
Wat zijn in Gwent goede (starter)decks/cards?
mijn eerste was een wild hunt deck. lekker vrieskou spammen en tegenstanders daar dan in mee trekken. en veel van die wild hunt boten. Leuk, maar erg ver raakte ik daar niet mee (al lijkt die na de recente update wel beter te zijn geworden).
Zie ook veel goeie Spy, reveal, consume, machine, soldier... decks.

Je moet ergens beginnen dus probeer zoveel mogelijk uit je huidige kaarten te halen en verbeter je deck waar mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:21
Kheos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:39:
[...]

mijn eerste was een wild hunt deck. lekker vrieskou spammen en tegenstanders daar dan in mee trekken. en veel van die wild hunt boten. Leuk, maar erg ver raakte ik daar niet mee (al lijkt die na de recente update wel beter te zijn geworden).

Je moet ergens beginnen dus probeer zoveel mogelijk uit je huidige kaarten te halen en verbeter je deck waar mogelijk?
Ik had ook wild hunt deck als eerste, maar dat was na een tijdje echt ruk. Werd door iedereen ermee ingemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Kheos schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Ben idd begonnen met iets van monsters.. was leuk om er ff in te komen.. maar al snel saai (voelt een beetje als de aggro van HS).

Heb nu een leuk dwarf/elf deck met wat interessante combo's en daar win ik vaker mee dan ik verlies.

Spy en reveal snap ik nog niets van.. waarom geef je je tegenstander power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Predje schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:16:
[...]

Ben idd begonnen met iets van monsters.. was leuk om er ff in te komen.. maar al snel saai (voelt een beetje als de aggro van HS).

Heb nu een leuk dwarf/elf deck met wat interessante combo's en daar win ik vaker mee dan ik verlies.

Spy en reveal snap ik nog niets van.. waarom geef je je tegenstander power?
dat doe je dus niet met een goeie spy of reveal deck

spies bijvoorbeeld zijn handig om met emissaries de kaarten te kiezen die j wil spelen (meestal emissaries of vicovaro medics) of om damage te doen met impera enforcers of zelf sterker te worden met impera brigades.
en dan zijn er genoeg kaarten om jouw spies bij de tegenstander weer op te ruimen achteraf

en hoe een reveal deck je tegenstander helpt snap ik niet. omdat je soms je eigen kaarten toont? die geven dan toch normaal gezien damage ofzo? of je mag ze dan ineens spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Nieuwe seizoen en we zijn weer begonnen... Vorig season net geen rank 20 gehaald... Soms kan ik 3-4 keer op rij winnen om dan erna 3-4 keer op rij te verliezen...

Het is zo lastig een goeie deck te maken aangezien je in het begin soms een bepaalde kaart nodig hebt en die pas later (of nooit) komt...

Probeer het wel wat minder te spelen.. het was op den duur een "verslaving" om uren te Gwenten... te stoppen en te beseffen "Heb evenveel gewonnen als verloren dus eigenlijk geen vooruitgang..".

Een ander vraagje, die top players, je kan hun deck toch makkelijk kopiëren ? Heb er zelf nog niet achter gezocht, maar ik vraag me dit af.. Want uiteindelijk hebben zij maar de mogelijkheden om dezelfde kaarten als ons te hebben, niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
QuZyX schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:35:
Nieuwe seizoen en we zijn weer begonnen... Vorig season net geen rank 20 gehaald... Soms kan ik 3-4 keer op rij winnen om dan erna 3-4 keer op rij te verliezen...

Het is zo lastig een goeie deck te maken aangezien je in het begin soms een bepaalde kaart nodig hebt en die pas later (of nooit) komt...

Probeer het wel wat minder te spelen.. het was op den duur een "verslaving" om uren te Gwenten... te stoppen en te beseffen "Heb evenveel gewonnen als verloren dus eigenlijk geen vooruitgang..".

Een ander vraagje, die top players, je kan hun deck toch makkelijk kopiëren ? Heb er zelf nog niet achter gezocht, maar ik vraag me dit af.. Want uiteindelijk hebben zij maar de mogelijkheden om dezelfde kaarten als ons te hebben, niet ?
tuurlijk kan je hun deck kopieren, maar dan besef je dat het niet zozeer (of in elk geval niet enkel) de kaarten zijn, maar vooral hoe je ze gebruikt.
Bij een spelletje schaak heb je exact dezelfde stukken, maar toch wint een goeie schaker van een mindere.

En als je winst of verlies afhangt van die ene kaart, doe je misschien iets verkeerd. Maar als je dat toch perse wil, kun je altijd wel een kaart aan je deck toevoegen om die kaart te gaan zoeken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Hier speel ik wat minder Gwent dan vroeger... Kvind de challenge er beetje uit gegaan...

Sommige kaarten zijn ook te overpowered.. Zoals Ciri die plots waarde 24-25 kan hebben.. :s
Of de spy deck die plots massas damage doet als je late game zit...
Of de dwarves die plots spawnen voor dood...

Heb er een beetje de interesse in verloren omdat ik te snel gefrustreerd raak als ik verlies.. Het is ook soms te veel op 'luck' based... Je kan soms starten met 4 golds & 3 silvers en soms met 0 golds & 2 silvers... en dan ben je al op voorhand verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
QuZyX schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:48:
Hier speel ik wat minder Gwent dan vroeger... Kvind de challenge er beetje uit gegaan...

Sommige kaarten zijn ook te overpowered.. Zoals Ciri die plots waarde 24-25 kan hebben.. :s
Of de spy deck die plots massas damage doet als je late game zit...
Of de dwarves die plots spawnen voor dood...

Heb er een beetje de interesse in verloren omdat ik te snel gefrustreerd raak als ik verlies.. Het is ook soms te veel op 'luck' based... Je kan soms starten met 4 golds & 3 silvers en soms met 0 golds & 2 silvers... en dan ben je al op voorhand verloren.
maar daar heb je toch altijd ook tegenstrategiën voor? je hebt toch kaarten genoeg om een tegenspeler te resetten of te scorchen of te luren?
en ik ben het absoluut niet eens als je zegt dat je zonder gold en silver al op voorhand verloren bent.
misschien dat je het spel toch nog een beetje beter moet leren kennen of je kaarten beter moet leren gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Kheos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:20:
[...]

maar daar heb je toch altijd ook tegenstrategiën voor? je hebt toch kaarten genoeg om een tegenspeler te resetten of te scorchen of te luren?
en ik ben het absoluut niet eens als je zegt dat je zonder gold en silver al op voorhand verloren bent.
misschien dat je het spel toch nog een beetje beter moet leren kennen of je kaarten beter moet leren gebruiken?
Snap wat je bedoeld.. Maar na die grote update zijn mijn kaarten beetje "om zeep" heb ik de indruk...

Dus misschien ga ik inderdaad eens opnieuw moeten experimenteren met mijn deck en weer beginnen zoeken naar een betere build... Maar ja, weer al dat "werk" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
QuZyX schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:31:
[...]

Snap wat je bedoeld.. Maar na die grote update zijn mijn kaarten beetje "om zeep" heb ik de indruk...

Dus misschien ga ik inderdaad eens opnieuw moeten experimenteren met mijn deck en weer beginnen zoeken naar een betere build... Maar ja, weer al dat "werk" :p
ja, die update heeft zeker zijn gevolgen gehad; daar ben ik het volkomen met je eens.
ik heb ook wat kaarten erna uit mijn decks moeten halen en andere weer van onder het stof halen, maar da's een deel van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Kheos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:46:
[...]

ja, die update heeft zeker zijn gevolgen gehad; daar ben ik het volkomen met je eens.
ik heb ook wat kaarten erna uit mijn decks moeten halen en andere weer van onder het stof halen, maar da's een deel van het spel :)
Voeg je mij anders eens toe ? Kunnen we eens tegen elkaar spelen.. Want heb de indruk we het topic hier voor ons alleen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerekool_
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 09:12
Inmiddels is de android versie uit!

Helaas kwam ik er vrij snel achter dat het PvP gedeelte mij niet kan boeien. Zodra je door de eerste niveau's heen bent speel je enkel nog tegen betere decks. Skills en combo's verliezen het vrij snel van betere kaarten.

Nu lees ik hier dat er wel degelijk een single-player/campaign bestaat. Is deze, of komt deze ook beschikbaar voor de android variant?

Zo niet ben ik er vrij snel op uit gekeken. Pay to Win gehalte is op de mobile variant veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Nu Gwent ook op Steam beschikbaar is heb ik me er ook maar aan gewaagd. Ik ben benieuwd hoe het zich verhoudt tot Hearthstone en Elder Scrolls Legends. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1