Na 5 jaar veel gebruik te hebben gemaakt van mijn JVC HA-S600 ben ik nu op zoek naar een betere hoofdtelefoon. Ik gebruik hem vele uurtjes per week onder verschillende omstandigheden, maar met name in de sportschool, op de fiets, in de trein en tijdens het studeren. Mijn twijfel ligt echter heel erg tussen een hoofdtelefoon in de 150-200€ prijsklasse en de 300€+. Ook twijfel ik tussen bluetooth of bedraad, voornamelijk omdat bluetooth in mijn ogen minder praktisch is en een kabel met bediening fijn is tijdens het sporten.
Ik wil sowieso een hoofdtelefoon over-ear, dit zit bij mij veel fijner. Vooralsnog gaat mijn keuze uit naar de Sony MDR 1RNC, maar omdat ik niet veel recensies kan vinden zou ik graag meer input hebben. Ik luister voornamelijk naar hiphop, hiphop instrumental, chillwave en electronic hiphop.
Mijn vraag is dus: Is voor mijn gebruik een 300€+ koptelefoon het geld waard en zou bluetooth een optie zijn, of lever ik dan teveel in qua kwaliteit?
Ik wil sowieso een hoofdtelefoon over-ear, dit zit bij mij veel fijner. Vooralsnog gaat mijn keuze uit naar de Sony MDR 1RNC, maar omdat ik niet veel recensies kan vinden zou ik graag meer input hebben. Ik luister voornamelijk naar hiphop, hiphop instrumental, chillwave en electronic hiphop.
Mijn vraag is dus: Is voor mijn gebruik een 300€+ koptelefoon het geld waard en zou bluetooth een optie zijn, of lever ik dan teveel in qua kwaliteit?
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P