Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi dongle geeft wel netwerk weer maar maakt geen connectie

Pagina: 1
Acties:

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-10 17:29

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Hoi allen,

Zonder ook maar iets te hebben aangepast aan mn settings (zijn al 2 jaar onveranderd) weet mijn Wifi dongle (sitecom usb adapter N600 X5) me drie vreemde zaken te melden opeens.

1. Hij ziet mijn netwerk wel en heeft het volle 4 strepen bereik, maar als ik probeer te verbinden dan krijg ik opeens niets meer.

2. Hij ziet mijn netwerk wek, maar heeft opeens 0 bereik. Dus geen verbinding.

3. Hij ziet mijn netwerk helemaal niet! Terwijl alle andere netwerken om mij appartement heen wel te zien zijn.

Ik maak gebruik van Windows 10 (upgrade van windows 7). De dongle is al wat oud, maar voordat ik een nieuwe koop wil ik toch graag weten hoe ik dit evt op zou kunnen lossen.

Uiteraard heb ik mijn modem al een keer of twee van de stroom af gehaald en een keer gereset. Onze telefoons en de TV hebben gewoon netjes internet, dus dat is niet het issue

Dusss.....iemand een idee?

Bricks In Motion

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Welke routers en accesspoints gebruik je? En wat zijn de WiFi instellingen hier van

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-10 17:29

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ik maak gebruik van het Ubee EVW 3200 modem/router (ziggo).

Welke instellingen wil je precies weten? Zoals al gemeld heb ik er niets aan gewijzigd de laatste 2 jaar.

Bricks In Motion

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26

lier

MikroTik nerd

Bzrk80 schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:41:
Welke instellingen wil je precies weten? Zoals al gemeld heb ik er niets aan gewijzigd de laatste 2 jaar.
Dan mag je (ook) de instellingen van twee jaar geleden posten.

:P

Eerst het probleem, dan de oplossing