Ik ben bezig met de voorbereidingen om de meterkast netjes in te richten. Nu wil ik ook graag de Genexis (heb een abo bij Tweak) verplaatsen. Dat verplaatsen durf ik wel aan; ik vraag mij alleen af met welke straal ik de glasvezelkabel kan en mag oprollen. Ik wil de Genexis namelijk wat lager plaatsen, en heb dan dus een langere kabel dan noodzakelijk is in de meterkast.
Relevante software en hardware die ik gebruik
na
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google weet veel, ook met betrekking tot dit onderwerp. Maar omdat ik geen idee heb van wat voor een glasvezelkabel in de meterkast aanwezig is, durf ik niet zo maar een advies op te volgen. Misschien dat iemand dit leest en weet welk type glasvezelkabel Tweak toepast en weet met welke straal of diameter ik de kabel kan oprollen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Relevante software en hardware die ik gebruik
na
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google weet veel, ook met betrekking tot dit onderwerp. Maar omdat ik geen idee heb van wat voor een glasvezelkabel in de meterkast aanwezig is, durf ik niet zo maar een advies op te volgen. Misschien dat iemand dit leest en weet welk type glasvezelkabel Tweak toepast en weet met welke straal of diameter ik de kabel kan oprollen.
Alvast bedankt voor jullie reacties.