Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlandse ontwikkelaar zorgt voor roottoegang op Google Pi

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-11 10:02
Nieuwsartikel: nieuws: Nederlandse ontwikkelaar zorgt voor roottoegang op Google Pixel

Niks mis dat Chainfire Nederlands is, maar moet dit feit in de titel staan? Chainfire is onderhand zo'n groot begrip geworden in de Android-community dat zijn nationaliteit minder boeit - nu stel je het land waar deze beste persoon toevallig in woont vóór de status van de persoon zelf. In de afgelopen jaartjes heb ik in ieder geval geen Nederlandstalige post op XDA, Tweet of whatever gezien van Chainfire.

Misschien dat het mainstream-volk hier op klikt omdat ze zien dat het een Nederlander is, maar "Nederlandse ontwikkelaar" voegt imho weinig toe aan de titel. Dat het in de inleidende alinea staat is geen probleem.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tja wat is er op tegen om een beetje trots in de titel te zetten? Misschien dat de Belgische bezoekers er minder om geven maar verder doet het niemand kwaad?...

Fixing things to the breaking point...

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 13:34
RGAT schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:05:
Tja wat is er op tegen om een beetje trots in de titel te zetten? Misschien dat de Belgische bezoekers er minder om geven maar verder doet het niemand kwaad?...
Ben ik helemaal met je eens.

En het is gewoon een leuk feitje. Ik gebruik al jaren zijn spul, maar nooit geweten dat het een Nederlander is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er was nog ruimte in de titel, dus ik heb z'n pseudoniem er maar gewoon bijgezet.

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
nieuws: Nederlandse ontwikkelaar Chainfire brengt rootmethode voor Google Pix...

Twee artikelen binnen 24 uur? Had ook gewoon een Update kunnen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Whatson op 30-10-2016 14:17 ]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:06
Mwah, op zondag is er al zo weinig te melden...
Plus, een update zien een hoop mensen niet meer. Ik kijk eigenlijk alleen naar het nieuws van vandaag, als daar een update op komt zie ik het nog nèt, als ik iets verder kijk dan de bovenste paar headlines.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee, die leest niemand meer na zo'n tijd :) Het is inderdaad kort na elkaar, maar wel gewoon nieuwswaardig.

Verwijderd

RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Nee, die leest niemand meer na zo'n tijd :) Het is inderdaad kort na elkaar, maar wel gewoon nieuwswaardig.
Het is alleen nieuwswaardig als het om verschilende informatie gaat. In dit geval zou ik het flsaggen als een doublepost.
Pagina: 1