Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo Horizonbox gebruiken als switch

Pagina: 1
Acties:

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik wil een E-thermostaat van Essent aansluiten maar heb op het Ubee modem van Ziggo geen netwerk aansluiting meer over. Op het modem zitten PC, TV, NAS en Ziggo Horizonbox.
Kan ik de thermostaat ook gewoon in een van de vrij netwerk aansluitingen van de Horizonbox prikken of moet ik een switch kopen en bijv TV eruit halen, switch erin en in de switch de TV en thermostaat. |:(

Nokia 7Plus

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Heb je 'm er al überhaupt eens ingeprikt om te kijken wat het doet?

(Als kadootje dan maar: ja, als ervaringsdeskundige kan ik verklappen dat het met de juiste instellingen op de Horizon probleemloos werkt).

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 29-10-2016 11:42 ]

• Toepus
Nee nog niet, ik was eerst de thermostaat aan het aansluiten, ga zo even het even proberen.

Nokia 7Plus

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:31

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Tip voor de volgende keer: Bij dit soort dingen kan je het gewoon aansluiten en kijken of het werkt, er kan ziet zoveel misgaan. Wanneer het niet werkt, kan je altijd nog een topic starten.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

• Toepus
Op Horizon deed ie het niet. Heb nu een switch op modem gezet en daar de TV en Hub v/d thermostaat ingeprikt. Nu werkt alles prima.

Nokia 7Plus