Vraagjes over moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een nieuwe PC onderdelen samengesteld maar twijfel over het moederbord.
Hier zijn de onderdelen: http://pcpartpicker.com/list/3jcVBP
Ik vroeg me af of dit moederbord goed genoeg is voor de andere onderdelen. Betere suggesties voor (vooral het moederbord) bepaalde onderdelen zijn welkom
Alvast bedankt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Je kunt ook via de pricewatch hier een onderdelenlijstje maken via 'willen' knop. Onderaan dat lijstje staat dan een knop 'Genereer RML'. Die code kan je plakken in je eerste post en is handiger voor iedereen.

Mijn advies:
Qua voeding ga voor een Corsair cx450m, veel betere budget prijs kwaliteitsvoeding:
pricewatch: Corsair CX450M

Als SSD misschien iets bijleggen voor een 275GB, maar dan kan je ook al je meest gespeelde games er lekker op kwijt voor het snel laden:
pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB

Volgens mij kan dat moederbord prima, maar slechts 2 ram sloten dus lastiger upgraden, maar 16GB is al heel erg mooi dus dat zal je niet snel hoeven upgraden. Je hebt een micro-atx bord genomen, mini-itx is ook mogelijk (stukje kleiner) of gewoon atx ook (stukje groter).

Neem er eventueel nog een stille koeler bij, koelprestaties zijn natuurlijk beter (maar niet nodig), maar wel veel stiller. Als je geluidsniveau belangrijk vind doen, anders is de boxed koeler prima.
pricewatch: Arctic Freezer i32

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 28-10-2016 22:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Moederbord is geen logische keuze. B150M-PRO-VD voegt in dit geval niets toe aan een goedkopere pricewatch: MSI H110M ECO. Wil je een B150 dan kan je beter de pricewatch: Gigabyte GA-B150M-D3H nemen. Betere stroomvoorziening, netwerkcontroller en audiochip. Daarnaast voorzien van M2 slot en meer casefanheaders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/rLqPIsmVJ38UOpdvTLo01jNA/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Als tip kan ik je nog meegeven om niet alleen je moederbord te bespreken, maar als alles.

Succes!

Dit topic is gesloten.