Bug in video website

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolstart
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:17
Ik ben men nieuwe website aan het debuggen en op mobiel loopt de video player niet goed. Standaard zou er een video moeten afspelen bij het inladen van de pagina. Echter speelt de video soms maar 3seconden af en stopt dan onmiddelijk. Soms begint hij niet en soms loopt hij perfect. Heeft iemand een idee of een goede bebug-tool? Op laptops en pc's is er geen probleem.

*snip* spam

Als er andere bugs zijn die raar doen mag je dat natuurlijk altijd melden!

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 29-10-2016 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allereerst: wat heb je zélf al geprobeerd/gezocht/gevonden? (Zie onze Quickstart). Verder mis ik nogal wat zaken in je topicstart zoals welke video player je gebruikt (versie is wellicht ook handig), of je al eens in je server logs hebt gekeken, of het zich op alle telefoons die je in je handen kon krijgen voordoet of alleen op die ene (en zo ja: merk/type?) enz. enz.

Verder verwachten we dat je een testcase maakt; dat betekent: een bare-essentials pagina (minimum aan html en overige zaken) om je probleem te reproduceren. Niemand hier heeft zin om zich door 479 regels brei aan html (laat staan CSS en overige zaken) heen te worstelen. Maak een /test aan op je site (dus http://eenofanderdomein.be/test) met een handvol regels HTML / player / overige minimum zaken om je probleem te reproduceren en plaats dan een link daar naar toe i.p.v. een complete site (buiten 't feit dat dit gewoon onder spam valt).
Coolstart schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 21:41:
Als er andere bugs zijn die raar doen mag je dat natuurlijk altijd melden!
Euh nee. Ook hier weer: we zitten hier niet om op jan-en-alleman's sites 'kritiek' te geven of 'bugs te hunten' gratis-en-voor-nop. Dit valt onder sitechecks en/of Kan iemand even...? en daar worden we dus ook niet erg vrolijk van ;)

Open gerust een nieuw topic, maar neem dan bovenstaand even aandachtig door a.u.b. en hou daar in je nieuwe topic rekening mee.

offtopic:
"Take a peak at our best cases..." -> Het is "Take a peek" ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 29-10-2016 00:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.