Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Graag wil ik jullie hulp bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon. Zelf zit ik te twijfelen tussen de I phone 6s, Samsung Galaxy s6 of Samsung Galaxy s7.
Zelf ben ik al jaren een Android gebruiker, wat ik een erg fijn systeem vind. Echter heb ik soms het idee dat Samsung de vernieuwingen niet meer aan kan waardoor mijn huidige telefoon (Samsung Galaxy s4) als snel vast liep. Dit is voor mij reden om te over wegen over te stappen naar Appel. Het Appel systeem ken ik van de I pad dus weet hoe het werkt.
Voor mijn telefoon vind ik het belangrijk dat er een goede camera op zit waarbij de foto's mooi scherp zijn en niet te korrelig. Daarnaast wil ik een goede accu capaciteit en een goed geheugen. Geld speelt ook wel een rol. De drie telefoon liggen binnen mijn budget. Als ik zelf naar alle reviews kijk heb ik het idee dat de Samung Galaxy S 7 het beste uit de test komt.
Zelf ben ik benieuwd naar wat jullie adviezen en bevindingen zijn.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:05
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 31-10-2016 10:19 ]

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:23
Ik denk dat je verschillende antwoorden gaat krijgen ;)
Het ene kamp is voor iPhone en het andere kamp is voor Samsung.
Ik denk dat je eerst maar eens moet kijken naar wat je allemaal belangrijk vindt aan de telefoon zoals je aangegeven hebt de Camera en goede accu en geheugen.
Nu zullen de telefoons elkaar niet veel ontlopen.

Ik denk persoonlijk dat je hier niet verder zult komen want de ene vindt apple goed en de andere samsung en zo blijven er wisselende verhalen ;)

Je zou eventueel nog een andere ROM op je telefoon kunnen zetten.
Maar je moet voor jezelf aangeven wat je fijner vind werken het IOS-systeem of Android ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dat is idd een kwestie van smaak, dat kunnen wij niet voor je beslissen, want wij hebben jouw smaak niet. :)

Wie altijd Apple heeft gebruikt, zal zeggen: iPhone, en Android gebruikers, zullen vaak zeggen: Samsung. Vaak, maar niet altijd, want Android is veel meer, dan alleen maar Samsung.

En wie, zoals ik, alle bestaande (en ook de meeste niet meer bestaande) besturingssystemen kent, zal zeggen, wat ik in de eerste zin van deze post schreef.

"t Zijn allemaal goede toestellen, en komende van een S4 ook een flinke verbetering, dus je zult er hoe dan ook geen miskoop mee doen. Maar de keuze is persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je iOS wil neem je de iPhone, als je Android wil neem je de Samsung. Dat is de enige 'echte' keuze hier...

Je kan wel proberen wat cijfers qua hardware op tafel te leggen, maar dat zegt geen donder, het gaat meer om de ingratie en de software dan wat het op papier aan performance zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Óf windowsphone...... wie hou ik voor de gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Misschien kun je je S4 nog een keer rooten en CyanogenMod er op zetten? Schijnt het toestel weer van te gaan vliegen, en je hebt meer ruimte vrij.
Pagina: 1