Een monitor voor 180 euro max gaarne snelle reactie

Pagina: 1
Acties:

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-02 11:02
Ik zoek een?
Monitor met een budget van 180 euro max. Het liefst een IPS paneel omdat het een beter beeld is.

Wat is je budget?
Maximaal 180 euro. Dit ivm het overschrijden tot maximaal 200 euro. Als het nodig is om écht 20 euro meer te besteden dan is het prima. Het liefst onder de 180 euro blijven

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee want ik weet niet welk merk goed en welk merk slecht is. Ik neem aan dat Dell en LG goede merken zijn? Maar een merk als viewsonic niet?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb net mijn systeem in elkaar gezet en ik wil de monitor aansluiten blijkt het niet de goede DVI aansluiting te hebben, ook mijn GPU niet. Dus om weer een ander verloopstekker te kopen zag ik niet zitten (rijzen rond de 30 euro?). Ook mijn monitor (Medion van de Aldi) is eigenlijk neit slecht in staat en volgensmij is het een IPS paneel wat erin zit. Alleen deze zit laag aan de grond en moet ik elke keer naar "beneden" kijken.

De monitor wordt gebruikt voor gamen (zoals BF1), de gebruikelijke YouTube video's te kijken en natuurlijk internetten etc. Ook vind ik het mooi dat er een dunne rand omheen zit. De kleur maakt me ook niet uit, als het maar geen witte monitor is.

Om eerlijk te zijn heb ik totaal geen kaas gegeten van deze categorie, daarom ook dit topic.

Zelf zat ik aan de volgende monitoren te kijken waarvan mijn voorkeur gaat naar de Acer RT240YBMID Zwart

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer RT240YBMID Zwart€ 179,99€ 179,99
1Asus VP239H Zwart€ 167,35€ 167,35
1Iiyama XU2492HSU Zwart€ 169,-€ 169,-
1LG 24MP58VQ-P Zwart€ 147,90€ 147,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 664,24

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:27

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Jeanke117 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 19:40:

Graag snelle reactie want wil de monitor morgen hebben.
Deze zin daardoor denk ik niet dat niemand je wil helpen want we zijn geen helpdesk, en dingen eisen is not done. En zoals je zelf zegt ''geen kaas van gegeten'' op Tweakers staat genoeg informatie die je zelf kan lezen en reviews die je kan bestuderen.

[ Voor 23% gewijzigd door 42dpi op 28-10-2016 19:45 ]

Si vis pacem, para bellum

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-02 11:02
De zin is weggehaald.

Mijn excuses

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

. Ook mijn monitor (Medion van de Aldi) is eigenlijk neit slecht in staat en volgensmij is het een IPS paneel wat erin zit. Alleen deze zit laag aan de grond en moet ik elke keer naar "beneden" kijken.
Wellicht kun je het eerste deel even herschrijven. Ik begrijp in ieder geval niet helemaal wat je hier probeert duidelijk te maken.

Uit het tweede deel meen ik op te kunnen maken dat de hoogte van je huidige monitor niet goed is?
Meeste monitoren maken elkaar niet zoveel qua hoogte. Alle 24" inch 16:9 monitoren hebben in principe dezelfde hoogte. Zit wellicht wat cm's speling in de voet maar die 2 cm gaat het verschil niet maken tussen "irritant laag" en precies goed.
Vraag me daarom af waarom je niet kiest voor een monitor die in hoogte verstelbaar is?
Verder geef je aan dat je denkt dat Dell en Lg goede merken zijn, maar zie ik slechts 1 lg monitor terugkomen?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
In de bbg van september hebben ze ook een paar monitoren meegenomen. Wellicht staat daar wat leuks tussen?
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016

Verwijderd

Een erg goed scherm en in hoogte verstelbaar is de pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU-B2DP Zwart.
Pagina: 1