[LAN] TesLAN

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 14:34
Hallo,

Ik denk dat ik hier goed zit, anders mogen jullie hem best verplaatsen of iets in die richting!

Dit bericht schrijf ik namens de organisatie van de TesLAN, een LAN party waar ik zelf ook deel van uitmaak. In dit bericht zal ik jullie vertellen wie wij zijn en wat we precies organiseren. Natuurlijk is er ook ruimte voor jullie om mij/ons vragen te stellen!

Wij zijn de LANCo, een commissie van de elektrotechnische studievereniging THOR in Eindhoven.
We zijn 2 jaar terug als eerste jaars commissie begonnen met het organiseren van een LAN party. Dat jaar hadden we 40 deelnemers en dat was voor ons het begin van iets veel groters. Vorig jaar hebben we als 2e jaars commissie deze LAN party voortgezet, maar toen met 100 deelnemers.
Hierna zijn we een losse commissie geworden zodat er ruimte is voor groei en verbetering, deze verbetering is er gekomen in de vorm van de TesLAN.

De TesLAN is een LAN party van 6-8 Januari in het studenten sport centrum in Eindhoven. We hebben dit jaar maarliefst 320 plaatsen! Ook is er dit jaar de mogelijkheid om op locatie te slapen. Het kan zijn dat de slaapspullen overdag opgeslagen moeten worden omdat de andere 2 hallen van het sportcentrum overdag gewoon gebruikt worden.

Omdat wij ons (ook) richten op studenten is onze entree prijs maar 17,50! Er zijn verschillende competities, waaronder een aantal fun compo's, zodat mensen die minder die hard gamer zijn maar LAN parties wel leuk vinden ook met prijzen naar huis kunnen gaan.
Naast de fun competities hebben we 2 serieuze competities, league of legends en cs:go.
Voor meer informatie over competities en de LAN in het algemeen kun je altijd op onze website kijken: Teslan.thor.edu.

Wat maakt onze LAN anders?
Om te beginnen de extreem lage entree prijs. Deze is 17,50 en zal ook niet duurder worden na mate de LAN dichterbij komt.
Het feit dat de bar de gehele LAN open is, dit zodat jullie op elk gewenst moment kunnen genieten van een heerlijk koud tap biertje.
De internet verbinding. De TU/e voorziet ons van een 10g/10g internet verbinding.
Ons netwerk: Juniper en Prysmian zo aardig geweest ons te voorzien van de benodigde apparatuur om de switches met elkaar en de servers te verbinden met 10g verbindingen. Dit betekent dus dat er 10g tot aan de tafel ligt!

Buiten dit gaan we dit jaar weer een super sfeer weg zetten en hopen we natuurlijk alle 320 gamers terug te zien in het weekend van 6-8 Januari.

Houd onze website en facebook pagina in de gaten voor updates wat betreft de sponsoren en andere zaken.

teslan.thor.edu
Facebook

Geen Gedonder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:13
Ik was er vorig jaar ook bij. Van alle lanparties die ik heb meegemaakt was dit de meest ongedwongen en leuke lanparty. Veel voorzieningen, leuke (offlan) activiteiten en een hechte sfeer. Dit jaar ben ik er zeker weer bij. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Ik zit samen met Bo ook in de commissie, erg leuke LAN is het inderdaad! Vorig jaar waren we met 8 tweakers die met zn alle Battlefield deden, en dit jaar hebben we ook al 8 tweakers die zich hebben ingeschreven. Hopelijk worden dat er nog meer :o

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgens mij is er hiervoor geen toestemming gevraagd. In principe staan wij geen reclame toe.
Ik zal het bespreken, tot die tijd gaat dit topic dicht.

Edit: Helaas, dit keer geen uitzondering.

[ Voor 40% gewijzigd door Grotman op 28-10-2016 19:23 ]

Dit topic is gesloten.