Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werkstation waarop af en toe ge-gamed kan worden

Pagina: 1
Acties:

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik voor PHPstorm, Photoshop, internetten en af en toe CS:GO.

Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- EUR 800,- incl. schermen

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie sreenshot

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een goed systeem dat werkt, stil is(!) en waarop af en toe ge-gamed kan worden. Ik heb zelf iets samengseteld en ik wil graag weten of dit een goede configuratie is of dat ik beter iets anders kan doen wat misschien ook nog wel voordeliger is(?)

Ik wil ook graag weten of de monitoren die ik uit de Tweakers.net 'best buy' heb goed kleuren weergeven. We maken namelijk websites en het is handig als de kleuren goed getoond worden. Een iets duurdere monitor is geen probleem, we willen wel graag dat de monitor in hoogte verstelbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/344079c949.jpg

Alvast bedankt voor jullie expertise!

[ Voor 13% gewijzigd door Zenda op 28-10-2016 14:27 ]

Zenda likes some milk every now and then..

• Rockster34
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-11 02:05
graag even een lijstje op tweakers maken <3

daarbij waarom een 1150 CPU gebruiken als je ook voor een nieuwe skylake kan gaan

en ook pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB scheeld je wat geld

[ Voor 38% gewijzigd door Rockster34 op 28-10-2016 14:30 ]

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Waarom kijk je niet eens naar de best buy guide ?

Pak het basis systeem, doe er een scherm en randapparatuur bij en je bent al redelijk klaar (je kunt altijd spelen met de componenten)

reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross