A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
Verwijderd
Vind je het heel gek 
Ik denk dat meeste mensen niet eens weten wat een Athlon Classic is. Van mensen die wel weten wat een Athlon Classic is weten 9 van de 10 niet dat je hem kunt openbreken en er een Goldfinger op kan doen. Van degenen die dat wel weten zullen er heel weinig zijn die weten waar je zo'n connector kunt vinden. Hopelijk komt diegene hier langs
Heeft AMP geen site?
Ik zou gewoon proberen bij v&a een GFD te scoren voor een paar tientjes, ben je veel eerder klaar denk ik.
Ik denk dat meeste mensen niet eens weten wat een Athlon Classic is. Van mensen die wel weten wat een Athlon Classic is weten 9 van de 10 niet dat je hem kunt openbreken en er een Goldfinger op kan doen. Van degenen die dat wel weten zullen er heel weinig zijn die weten waar je zo'n connector kunt vinden. Hopelijk komt diegene hier langs
Heeft AMP geen site?
Ik zou gewoon proberen bij v&a een GFD te scoren voor een paar tientjes, ben je veel eerder klaar denk ik.
hehe dat heb ik al geprobeerd hoor :-)
maar kwam geen reactie op, dus maar zelf maken he
maar kwam geen reactie op, dus maar zelf maken he
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
Verwijderd
Een Amphenol connector dus.
Die kun je in de betere electronica zaak wel kopen. Hier in Amsterdam bijvoorbeeld Radio Rotor.
Die kun je in de betere electronica zaak wel kopen. Hier in Amsterdam bijvoorbeeld Radio Rotor.
Ik ben ook opzoek naar z'n 40 polige conncector, het probleem is dat de afstand 1.27mm moet zijn ipv 2,54
Reality beats fiction by far!
een schop omhoog
Reality beats fiction by far!
Pagina: 1