Fout Engels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 20:26
Het gaat hier om het woord Englisch in de product titels.

pricewatch: Microsoft Windows Server 2016 Standard / 64Bit / 16 Core / DVD Ve...

pricewatch: Microsoft Windows Server 2016 Standard 64Bit / 24 Core / DVD Ver...

Microsoft gebruikt hiervoor EN-US of gewoon English.

Microsoft Windows Server 2016 Standard / 64Bit / 16 Core / DVD Version / Englisch
Microsoft Windows Server 2016 Standard 64Bit / 24 Core / DVD Version / Englisch

Misschien een find and replace all'letje voor het woord Englisch toepassen op niet Duitse producten.
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=englisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt het toevallig aan mij, maar Max ICT staat bij elk van die producten.

Bij elke staat daar ook volledige product naam, zoals:
pricewatch unsorted: McAfee Web Protection Suite - Abonnement-Lizenz (1 Jahr)...

https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch

Welke ook daadwerkelijk duitse tekst bij het product heeft staan. Zat het probleem daar niet enigszins mee te maken hebben?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Daar is gewoon een Duits product geindexeerd, zoals ik al schreef hoeft het daar niet gewijzigd te worden.
Maar in het geval van Windows Server 2016 staat er toch echt: Standard + Core + Version in en dan ineens het woord Englisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is niet helemaal zeker, bovenaan staat ook:
Je bekijkt een product dat nog niet door Tweakers is verwerkt, maar waar al wel prijzen van bekend zijn. Klik op de naastgelegen knop om de specificaties toe te voegen.

Maar vervolgens Azerty
https://azerty.nl/0-4661-...ume-.html?channel_code=40
Wel Nederlandse versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frag1le
Ondanks geen reactie hier zie ik toch dat het aangepast is in de pricewatch.
Ik twijfel of ik een volgende keer weer de moeite neem zoiets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:25
Frag1le schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:00:
Ik denk dat dit eerder komt doordat Max ICT het in hun eigen systeem heeft aangepast en zij imports doen naar de PW van Tweakers. Dus vermoedelijk heeft Tweakers hier niks aan gedaan en daarom ook geen reactie hier achter gelaten.

Ik denk dat je bericht wel op prijs wordt gesteld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Frag1le schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:00:
Er zijn verschillende manieren om een fout te melden in de Pricewatch. De meeste fouten worden bij ons aangemeld via het meldpunt (op de specificatietabblad onderaan klikken op Verbeter productgegevens: pricewatch: Microsoft Windows Server 2016 Standard 64Bit / 24 Core / DVD Ver..., deze worden op werkdagen over het algemeen binnen 24h verwerkt. Zo te zien is deze gisteren verwerkt door een collega vanuit het meldpunt, iemand anders heeft dus al een melding gedaan. Ik kan niet zien wie dat is geweest trouwens.

Overigens zie ik verder geen verkeerde vermeldingen van het Duitse Englisch meer staan, behalve 3 Duitse games gericht op het leren van Engels: https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=Englisch. Ongesorteerd ook niet meegerekend trouwens, die namen worden automatisch aangemaakt op basis van de langste beschikbare omschrijving die een shop meegeeft.

Het heeft wel degelijk zin om fouten te melden, zoals eerder omschreven hebben wij een meldpunt om fouten bij een product direct aan ons door te kunnen geven, dat werkt voor alle partijen het handigst uiteindelijk. Ook topics aanmaken is geen enkel probleem, we proberen een paar keer per week alle vragen in dit forum langs te gaan, maar dat lukt helaas niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Bedankt voor de instructies richting die 'verbeter productgegevens' knop, ik zat hier toen al naar te zoeken maar kon deze niet vinden op het hoofdtabje.
Wellicht een idee om deze makkelijker vindbaar te maken, het ging hier tenslotte niet over de specificaties maar over de titel.

Bijna net zo moeilijk vindbaar als het melden van verkeerde prijzen bij artikelen. Wat volgens mij alleen kan als je over een foutieve totaalprijs hovert.
Pagina: 1