Ik zou in dit topic graag eens de ervaringen willen lezen van tweakers die gebruik maken van een schilder onderhoudsplan?
Wat is het?
Kortom het is een plan voor meestal 10-jaar. Het eerste jaar wordt het huis volledig geschilderd, waarna er elk jaar inspectie wordt gepleegd en waar nodig wordt bijgewerkt. Over het algemeen wordt na x jaar (geloof 6 jaar) het huis wederom volledig geschilderd en zo gaat de cyclus door.

Wat kost het?
De aanbieders hebben allemaal offerte traject via de websites, nog niet geprobeerd.
Maar via Google zag ik uiteenlopende prijzen van 20,- tot 40,- euro per maand (afhankelijk van type huis ook uiteraard).
Bij uitgangspositie van 40,- per maand, betaal je dus in 10 jaar 4800,- euro voor 2 volledige schilder beurten en inspecties.
Overigens niet overal even duidelijk wat er precies geschilderd wordt voor het bedrag? Zijn dat alle kozijnen buiten + binnen? Zijn dat ook alle muren en plafonds binnen?
Greep uit enkele aanbieders:
Glans garant
Eigenhuis schilderplan
Schilder onderhoudsplan
Op de sites van de aanbieders staan natuurlijk louter en alleen positieve reacties
dus daar kopen we niet zoveel voor. Daarom erg benieuwd of er tweakers zijn die hier gebruik van maken en hoe het bevalt? Of wellicht bevalt het juist niet, dat hoor ik natuurlijk ook graag 
Ja beunhazen zijn goedkoper en ja zelf doen is ook goedkoper, maar daar het topic niet over
Wat is het?
bronDe ervaring leert dat vrijwel iedereen te lang wacht met het schilder onderhoudswerk, en dan worden herstel en reparatie bepaald een kostbare zaak. Daartegenover: periodiek goed nazien, inspecteren en bijhouden, regelmatig opnieuw in de verf, en alles blijft mooi! Met het onderhoudsplan worden er ieder jaar werkzaamheden uitgevoerd zoals een inspectie, onderhoud- of herschilder beurt. Op die manier blijft uw eigendom tien jaar lang fris, fraai en in topconditie. Voor u een prettige gedachte!
Kortom het is een plan voor meestal 10-jaar. Het eerste jaar wordt het huis volledig geschilderd, waarna er elk jaar inspectie wordt gepleegd en waar nodig wordt bijgewerkt. Over het algemeen wordt na x jaar (geloof 6 jaar) het huis wederom volledig geschilderd en zo gaat de cyclus door.

Wat kost het?
De aanbieders hebben allemaal offerte traject via de websites, nog niet geprobeerd.
Maar via Google zag ik uiteenlopende prijzen van 20,- tot 40,- euro per maand (afhankelijk van type huis ook uiteraard).
Bij uitgangspositie van 40,- per maand, betaal je dus in 10 jaar 4800,- euro voor 2 volledige schilder beurten en inspecties.
Overigens niet overal even duidelijk wat er precies geschilderd wordt voor het bedrag? Zijn dat alle kozijnen buiten + binnen? Zijn dat ook alle muren en plafonds binnen?
Greep uit enkele aanbieders:
Glans garant
Eigenhuis schilderplan
Schilder onderhoudsplan
Op de sites van de aanbieders staan natuurlijk louter en alleen positieve reacties
Ja beunhazen zijn goedkoper en ja zelf doen is ook goedkoper, maar daar het topic niet over
Float like a butterfly, sting like a bee.