.gho files openen vanuit een programma??

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 12:14
ik heb 'n .gho image van 'n schijf maar het is erg moeilijk om deze lokaal te benaderen omdat het 'n laptop is waarvan de harde schijf niet in 'n werkstation kan omdat deze in 'n bakje zit en er niet uitkan omdat 'r een schroefje gaar is. Het komt er nu dus op neer dat ik op zoek ben naar 'n simpel programmaatje dat .gho bestanden (gemaakt met norton ghost) simpel en doeltreffend kan openen vanuit windows oid. weet iemand het bestaan hiervan??

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

probeer winimage eens

http://www.winimage.com

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Je moet Norton Ghost gewoon even installeren. In windows kun je gewoon met ghost die gho-images lezen. Je hoeft dus niet met Ghost op te booten.

Als je die labtop in een netwerk hebt, kun je dit ook vanaf een andere pc doen (als je gho-image tenminste op een gedeelde schijf staat).

• Zeepoog
Op vrijdag 29 juni 2001 13:40 schreef Vossie het volgende:
Je moet Norton Ghost gewoon even installeren. In windows kun je gewoon met ghost die gho-images lezen. Je hoeft dus niet met Ghost op te booten.

Als je die labtop in een netwerk hebt, kun je dit ook vanaf een andere pc doen (als je gho-image tenminste op een gedeelde schijf staat).
ik ga meteen proberen!

Verwijderd

het programmaatje heet ghost-explorer :)

• Zeepoog
haha, het heeft hip uitgepakt, bedankt :)

Pagina: 1