❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Anticiperen heet dat.. 
Zorg ervoor dat de burgers meer verdienen;
zorg voor goede educatie, betere jobs/industrie high-tech, kunnen ze ook meer spenderen en belasting betalen.
Vervoer; niet zoals in Nederland achter de feiten aanlopen, vooruitkijken met wat je doet.
Zijn allemaal elementere zaken waar een macro-economie ook rekening mee moet houden. Kijk anders eens rond op sim-sites voor handleidingen, zijn er genoeg. Goed spel, geef de moed niet te snel op..
Succes!!
Zorg ervoor dat de burgers meer verdienen;
zorg voor goede educatie, betere jobs/industrie high-tech, kunnen ze ook meer spenderen en belasting betalen.
Vervoer; niet zoals in Nederland achter de feiten aanlopen, vooruitkijken met wat je doet.
Zijn allemaal elementere zaken waar een macro-economie ook rekening mee moet houden. Kijk anders eens rond op sim-sites voor handleidingen, zijn er genoeg. Goed spel, geef de moed niet te snel op..
Succes!!
IQ van 139. hi-tech jobs, hoe kom ik eraan? alle verordeningen die het bevorderen al gedaan...
Verwijderd
Same here...
In het begin pikken ze met gemak belasting van 13%. Later liggen ze te zeiken bij 7%.
Tja wat doe je d'r aan he...
In het begin pikken ze met gemak belasting van 13%. Later liggen ze te zeiken bij 7%.
Tja wat doe je d'r aan he...
LOL, heb ik persoonlijk ook..Op vrijdag 29 juni 2001 13:48 schreef Major_Kusanagi het volgende:
IQ van 139. hi-tech jobs, hoe kom ik eraan? alle verordeningen die het bevorderen al gedaan...
Scholen, colleges, university bouwen etc. Dan nog wat high tech industry heette 't geloof ik..
'Tis weer een tijd geleden.. Misschien dat anderen je verder kunnen helpen die het nu ook nog spelen.
Gewoon lekker op 7% - 10% laten staan, daarvan krijg je geen massale exodus
Verwijderd
wat dacht je van wachten?
Als je in ene een school neergooit, maakt dat alleen de studenten slim, je merkt het dus pas in je "effective workforce" na een 20-tal jaren...
en let erop dat je scholen een goede dekking hebben, dus klasse A+ blijven. (gewoon ergens in een hoekje 40 scholen neerkwakken werkt erg goed
)
En voor geldproblemen; probeer zo veel mogelijk "bonussen" te plaatsen
Als je in ene een school neergooit, maakt dat alleen de studenten slim, je merkt het dus pas in je "effective workforce" na een 20-tal jaren...
en let erop dat je scholen een goede dekking hebben, dus klasse A+ blijven. (gewoon ergens in een hoekje 40 scholen neerkwakken werkt erg goed
En voor geldproblemen; probeer zo veel mogelijk "bonussen" te plaatsen
Ze zeiken bij mij ALTIJD om belasting verlaging...niet naar luisteren. Luister naar je financieel adviseur! Average en On Target is goed...
bij mij ligt 'ie in het begin op 7% en na 20 jaar op 5% voor alles.
bij mij ligt 'ie in het begin op 7% en na 20 jaar op 5% voor alles.
Ik heb ook een effecten rekening geopend bij de ABN... Vandaar dat ik ook weer helemaal gefrustreerd Sim City 3000 zit te spelen... Maare zelfde probleem hier... Ik zal eens kijken
Verwijderd
belasting gewoon zo instellen dat je net winst maakt..
werkt het beste, als je teveel winst maakt, dan pas gaan verlagen..
ik maak $20,000.- per jaar. maar die U-bahn vreet wel veel.
wil iemand anders ff kijken waarom mijn treinen aldoor zo vol zijn?
famdevries.tmfweb.nl/platsack.rar
(die url heb ik niet zelf bedacht
)
famdevries.tmfweb.nl/platsack.rar
(die url heb ik niet zelf bedacht
Meteen wanneer je met je stad begint moet je voor een goede infrastructuur met veel spoor en highways zorgen. Dus niet pas wanneer je stad uit z'n voegen barst nog eens een station aanleggen. Dan ben je vaak te laat.
Always outnumbered, never outgunned!
ik heb vrij snel een spoorbaan aangelegd, en toen de stad wat gegroeid was een Autobahn (was nog niet eerder uitgevonden). maar op die Autobahn rijdt niemand...
Hoe je high-tec industrie maakt?
CRTL+ALT+SHIFT+C
tik dan "nerdz rool"...
tja.. het is een code, maar het is DE ENIGE MANIER... (je bent ook meteen af van veel milieuvervuiling, omdat vaak softwarebedrijven de olierafinaarderijen overnemen...
)
geweldig spel trouwens!!
CRTL+ALT+SHIFT+C
tik dan "nerdz rool"...
tja.. het is een code, maar het is DE ENIGE MANIER... (je bent ook meteen af van veel milieuvervuiling, omdat vaak softwarebedrijven de olierafinaarderijen overnemen...
geweldig spel trouwens!!
Putting the bit in Biton since 1997
Ook natuurlijk wat bewaren en niet als het slecht gaat belastingen verhogen.Op vrijdag 29 juni 2001 16:43 schreef Pjemco het volgende:
belasting gewoon zo instellen dat je net winst maakt..
Ooit gehoord van het mannetje Keynes? Nou daar hebben ze in sc rekening mee gehouden!
Putting the bit in Biton since 1997
Pagina: 1