Audi: Vorsprung durch Technik
Je vermoeden is terecht: het wordt er alleen maar slechter op.
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Hoe kom je op het idee om dit te denken eigenlijk? Lijkt me vrij logisch dat de kwaliteit niet beter wordt.
Verwijderd
Je MP3 files zullen op die manier echt niet beter gaan klinken. Enige wat er gebeurt is dat je een hoop tijd verspilt en dat je HDD eerder vol is.
Sterker nog: Je MP3 files zullen hoogstwaarschijnlijk nog verder in kwaliteit degraderen, of het programma wat je beschrijft moet wel hele dure technieken toepassen om geluid te restaureren.
Sterker nog: Je MP3 files zullen hoogstwaarschijnlijk nog verder in kwaliteit degraderen, of het programma wat je beschrijft moet wel hele dure technieken toepassen om geluid te restaureren.
Als je een plaatje met een lage resolutie om zet naar een met een hele hoge resolutie, dan wordt ie daar toch ook niet beter op (zoals je in sommige films ziet)??
Verwijderd
Andersom dan: als je een mp3 hebt van 192kb/s en je zet hem om naar 128kb/s heb je dan een goede kwaliteit mp3 of is het (veel) beter hem meteen bij het rippen vanaf de cd 128kb/s te maken.
Dat laatste.
Hoe minder omzettings stappen, hoe beter.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Yep, wat een rare vragen eigenlijk?Op vrijdag 29 juni 2001 15:54 schreef JvS het volgende:
Dat laatste.Hoe minder omzettings stappen, hoe beter.
Is toch vrij logisch allemaal
Blijkt niet zo te zijnOp vrijdag 29 juni 2001 16:39 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Yep, wat een rare vragen eigenlijk?
Is toch vrij logisch allemaal
[afsluiting] Wat er niet is komt er ook niet bij ! [/afsluiting]
en dat progje uncook dan ofzo
heel klein progje, had eerst een hele cd met ruis mp3
ff uncook erover en ze klonken perfect
maar je kan van iets niet een betere kwaliteit maken.
hoe zit het btw met adobe premiere. ik had een klein filmpje ge importeerd en met exporteren was het beeld veel groter maar wel nog gewoon van goede kwaliteit
heel klein progje, had eerst een hele cd met ruis mp3
ff uncook erover en ze klonken perfect
maar je kan van iets niet een betere kwaliteit maken.
hoe zit het btw met adobe premiere. ik had een klein filmpje ge importeerd en met exporteren was het beeld veel groter maar wel nog gewoon van goede kwaliteit
Erm, uncook doet heel wat anders! Dat is voor currupte downloads, die herstelt ie zo goed mogelijk (maar ook hier geld: beter gewoon opnieuw en goed downloaden)...
Onder linux hebben textbestanden niet een carriage-return en een line feed, maar alleen maar 1 van die twee aan het einde van een regel. De meeste FTP programma's veranderen dat on-the-fly voor je tijdens het downloade. Als je nu per ongeluk een niet-tekst bestand download, en het ftp-progje denkt van wel, zal hij dat bestand dus ook omzetten. Als dit met een mp3 gebeurt krijg je dus dat bekende onderwater-geluid. En dit is precies wat uncook doet: de verandering die 't ftp progje heeft doorgevoerd weer ongedaan maken.
Siditamentis astuentis pactum.
damn ik zie het nu ookOp vrijdag 29 juni 2001 20:26 schreef Emperor het volgende:
klinkte?
shame on me
oeps!!!
repareerde deze geen fouten die als gevolg van het gebruik van verschillende protocollen kwamenOp vrijdag 29 juni 2001 23:22 schreef DiGiSTORM_ het volgende:
Erm, uncook doet heel wat anders! Dat is voor currupte downloads, die herstelt ie zo goed mogelijk (maar ook hier geld: beter gewoon opnieuw en goed downloaden)...
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Pagina: 1