Goedemorgen,
Ik heb een nieuw systeem samengesteld die goed werkt op het feit na dat de case fans de hele tijd op volle snelheid draaien en daardoor goed hoorbaar zijn.
...
Deze combinatie gaat het om:
...
De case fans zijn aangesloten op de headers van het moederbord. In de bios kan zien dat ze op volle snelheid draaien, maar ze zijn niet aan te sturen als ik een fan curve instel. Ook niet als ik die instel op 0% bij elke temperatuur, ze blijven op een constante snelheid draaien. Dit werkt wel prima voor de cpu fan.
Ook via het programma speedfan in windows kan ik ze niet aansturen.
Met google kom ik er niet uit.
De temperatuur van het moederbord en de cpu zijn normaal +/- 30C.
De bios is up to date.
Ik heb juist de "Silencio" behuizing genomen om een redelijk stille pc te hebben.
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb een nieuw systeem samengesteld die goed werkt op het feit na dat de case fans de hele tijd op volle snelheid draaien en daardoor goed hoorbaar zijn.
...
Deze combinatie gaat het om:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock H110M-DVS R2.0 | € 55,10 | € 55,10 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,91 | € 58,91 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 166,96 | |
...
De case fans zijn aangesloten op de headers van het moederbord. In de bios kan zien dat ze op volle snelheid draaien, maar ze zijn niet aan te sturen als ik een fan curve instel. Ook niet als ik die instel op 0% bij elke temperatuur, ze blijven op een constante snelheid draaien. Dit werkt wel prima voor de cpu fan.
Ook via het programma speedfan in windows kan ik ze niet aansturen.
Met google kom ik er niet uit.
De temperatuur van het moederbord en de cpu zijn normaal +/- 30C.
De bios is up to date.
Ik heb juist de "Silencio" behuizing genomen om een redelijk stille pc te hebben.
Zie ik iets over het hoofd?