Mail verdwenen naar waar ?

Pagina: 1
Acties:

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Probleem:

Deze morgen 29 juni 2001 krijg ik om 06:16:14 u een smsje dat ik mail heb ontvangen heb.

(SkyNet Mail Notif) From: "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" <xxxxxxxxxxxxxxx@pi.be> Subject: prijsofferte computers xxxxxx

Ik krijg later nog enkele smsjes van Mail. Deze middag na 11u20 haal ik mijn mail op met Outlook 2000 (Geen regels of blocked senders) wat blijkt alle mail komt binnen behalve die ene mail. Die mail is wel belangrijk voor mij en ik kan deze persoon niet berijken. Nu zou ik een verklaring willen waarom ik een waarschuwing krijg dat er een mail is aangekomen en dat ik deze niet kan ophalen niet via Outlook niet via Webmail. Er was geen enkel probleem de mail zal kleiner dan 0.5 MB geweest zijn en in mijn mailbox was plaats genoeg zo'n 7 MB was erin en ik heb er 50. Niemand kent mijn paswoord voor zover ik weet.

Nu zou ik graag weten wat er gebeurt is. Kunnen jullie in de logs kijken of er iemand in mijn mailbox is geweest tussen 06:16:14 en 11:20 want ik wil weten waar deze naartoe is.

Er zijn nog eens mails van haar nooit aangekomen maar dan had ik nog geen smswaarschuwing en heb ik daar verder geen aandacht aan gegeven. Ik heb het geprobeerd en andere mails van het @pi.be domein komen door. En zij krijgt niks gebounced. Aangezien ik sms-waarschuwing heb gehad is de mail toch in mijn mailbox geweest.

Dit heb ik vandaag voor gehad heeft iemand een idee waar die mail naartoe kan zijn ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"