Ik zoek een
Luxe Telefoon high end
Wat is je budget?
+- € 1100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Foto's maken, Filmpjes maken voor toekomstig Youtube Kanaal, Snapchat, Facebook, Instagram, gamen, muziek afspelen via bluetooth, muziek afspelen via speaker.
Ik heb nu een hele oude HTC Sensation.
Ik verwacht een toestel met een hele goede batterij en camera.
Minstens 1440P resolutie en geen sd kaart extra nodig, ben van plan om ook extra powerbank op aan te sluiten.
Heb altijd Android gebruikt , ken niks van Apple. Het enige wat mij afschrikt om geen Iphone te kopen is.
De nieuwe iphone 7 plus heeft internet snelheid problemen door intel modem zie: https://be.hardware.info/...-hebben-slechte-ontvangst
en blijkbaar komt er een sissend geluid uit de iphone 7 plus.
Wat de pixel xl betreft heeft deze een flare bij het nemen van foto's ?
nieuws: Google wil probleem met lens flare van Pixel-smartphones oplossen met...
Dus hopelijk zijn dit allemaal "kinderziektes" die nog volledig worden opgelost door updates ?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht aan de Iphone 7 plus, of Google Pixel XL.
Vind het belangrijk dat mijn smartphone steeds wordt bijgewerkt.
Dat deze niet na een tijdje traag wordt omwille van geen updates meer of geen goede ondersteuning.
Klopt het dat de Iphone 7 plus veel sneller is dan de Google Pixel XL.
Wat me raar lijkt als je weet dat de Pixel XL laatste nieuwe 821 CPU heeft referentie vergelijking
YouTube: Google Pixel XL vs. iPhone 7 Plus Speed Test
Welke vragen heb je hier nog over?
Als ik voor de Iphone 7 plus zou gaan deze is slechts 1080 p resolutie.
Kan ik dan niet even goed de Iphone 6S Plus bestellen ook 1080p en nog een headphone jack
En moet je betalen voor Itunes muziek op je gsm te plaatsen voor nadien te beluisteren via bluetooth of rechtstreeks via speaker. Srr maar heb echt niks van ervaring met Iphone
MVG
Luxe Telefoon high end
Wat is je budget?
+- € 1100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Foto's maken, Filmpjes maken voor toekomstig Youtube Kanaal, Snapchat, Facebook, Instagram, gamen, muziek afspelen via bluetooth, muziek afspelen via speaker.
Ik heb nu een hele oude HTC Sensation.
Ik verwacht een toestel met een hele goede batterij en camera.
Minstens 1440P resolutie en geen sd kaart extra nodig, ben van plan om ook extra powerbank op aan te sluiten.
Heb altijd Android gebruikt , ken niks van Apple. Het enige wat mij afschrikt om geen Iphone te kopen is.
De nieuwe iphone 7 plus heeft internet snelheid problemen door intel modem zie: https://be.hardware.info/...-hebben-slechte-ontvangst
en blijkbaar komt er een sissend geluid uit de iphone 7 plus.
Wat de pixel xl betreft heeft deze een flare bij het nemen van foto's ?
nieuws: Google wil probleem met lens flare van Pixel-smartphones oplossen met...
Dus hopelijk zijn dit allemaal "kinderziektes" die nog volledig worden opgelost door updates ?
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht aan de Iphone 7 plus, of Google Pixel XL.
Vind het belangrijk dat mijn smartphone steeds wordt bijgewerkt.
Dat deze niet na een tijdje traag wordt omwille van geen updates meer of geen goede ondersteuning.
Klopt het dat de Iphone 7 plus veel sneller is dan de Google Pixel XL.
Wat me raar lijkt als je weet dat de Pixel XL laatste nieuwe 821 CPU heeft referentie vergelijking
YouTube: Google Pixel XL vs. iPhone 7 Plus Speed Test
Welke vragen heb je hier nog over?
Als ik voor de Iphone 7 plus zou gaan deze is slechts 1080 p resolutie.
Kan ik dan niet even goed de Iphone 6S Plus bestellen ook 1080p en nog een headphone jack
En moet je betalen voor Itunes muziek op je gsm te plaatsen voor nadien te beluisteren via bluetooth of rechtstreeks via speaker. Srr maar heb echt niks van ervaring met Iphone
MVG
[ Voor 26% gewijzigd door bever01 op 27-10-2016 21:08 ]