Mede tweakers,
Ik heb een issue met de laptop van mijn vader.
Met enige regelmaat heeft hij problemen nadat er windows updates zijn geinstalleerd.
De problemen die zich vervolgens voor doen:
Ik heb nu tijdelijk de windows updater uitgeschakeld totdat ik een goede oplossing heb hoe ik dit kan aanpakken.
Het betreft een HP Pavilion laptop 64 bits windows 10 (upgrade vanaf 8.1).
AMD A6-5200 APU
8GB geheugen
Model 15-n075ed
Ik heb via Google diverse zoekacties uitgevoerd, kom alleen tegen dat bij de anaversary update problemen kunnen ontstaan, tijdens het installeren van die update. Deze is geinstalleerd en geeft voor zover ik kan zien de problemen niet. Trouwens, dat doet me er aan denken dat ik voor deze update zo nu en dan ook al tegen deze problemen aan liep.
Ik heb een issue met de laptop van mijn vader.
Met enige regelmaat heeft hij problemen nadat er windows updates zijn geinstalleerd.
De problemen die zich vervolgens voor doen:
- Heel erg traag met opstarten
- Haperende windows tijdens gebruik
- Videokaartproblemen
Ik heb nu tijdelijk de windows updater uitgeschakeld totdat ik een goede oplossing heb hoe ik dit kan aanpakken.
Het betreft een HP Pavilion laptop 64 bits windows 10 (upgrade vanaf 8.1).
AMD A6-5200 APU
8GB geheugen
Model 15-n075ed
Ik heb via Google diverse zoekacties uitgevoerd, kom alleen tegen dat bij de anaversary update problemen kunnen ontstaan, tijdens het installeren van die update. Deze is geinstalleerd en geeft voor zover ik kan zien de problemen niet. Trouwens, dat doet me er aan denken dat ik voor deze update zo nu en dan ook al tegen deze problemen aan liep.
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich