Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc +- 800 Euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen waaronder GTA V, Archeage, Witcher 3 en Battlefield 1 op FHD

Wat mag het systeem gaan kosten?
om en nabij de 800 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle rand apperatuur plus behuizing (Cooler Master CM 690 II) en voeding (Arctic Cooling Fusion 550R)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor Intel. rest niet

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil in idle, processor toekomstbestendig

Ga je overklokken?
Past denk ik niet in mijn budget

Wat verwacht je van ons?
Aan en opmerkingen over de componenten die ik heb uitgezocht. Waar eventueel besparen zodat iets anders beter kan.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600 Boxed€ 229,-€ 229,-
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 80,95€ 80,95
1EVGA GeForce GTX 1060 SC GAMING 6GB€ 295,77€ 295,77
1Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8€ 49,99€ 49,99
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 120,50€ 120,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 776,21

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 21:37 ]

Verwijderd

Van welk merk en type zijn de huidige voeding en behuizing?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:04:
Van welk merk en type zijn de huidige voeding en behuizing?
Voeding is een Arctic Cooling Fusion 550R
En de behuizing een cooler master cm 690 II

Verwijderd

Best wel een slechte voeding die Arctic. Spanningen zijn niet stabiel en een vrij hoge ripple. De interne kwaliteit houdt ook niet over. http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=209 Daar zou ik geen €800 aan nieuwe onderdelen aan hangen. Je zou er goed aan doen er een nieuwe voeding bij te nemen pricewatch: Corsair CX450M.
Om daar budget voor vrij te maken kan je een eenvoudiger moederbord nemen pricewatch: MSI H110M ECO en 1x8GB ram pricewatch: Crucial CT8G4DFD8213

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:14:
Best wel een slechte voeding die Arctic. Spanningen zijn niet stabiel en een vrij hoge ripple. De interne kwaliteit houdt ook niet over. http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=209 Daar zou ik geen €800 aan nieuwe onderdelen aan hangen. Je zou er goed aan doen er een nieuwe voeding bij te nemen pricewatch: Corsair CX450M.
Om daar budget voor vrij te maken kan je een eenvoudiger moederbord nemen pricewatch: MSI H110M ECO en 1x8GB ram pricewatch: Crucial CT8G4DFD8213
Ok bedankt voor de info, had niet verwacht dat de voeding zo matig was. Nu zit ik alleen nog te twijfelen tussen de pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC en de EVGA kaart uit mijn lijst, iemand daar een mening over?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:14:
Best wel een slechte voeding die Arctic. Spanningen zijn niet stabiel en een vrij hoge ripple. De interne kwaliteit houdt ook niet over. http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=209 Daar zou ik geen €800 aan nieuwe onderdelen aan hangen.
Dat is niet precies dezelfde voeding, vandaar het kleine verschil in de naam.

Een andere voeding is wel verstandig, maar dan vooral omdat die gewoon niet meer de nieuwste is en niet echt voor een moderne PC bedoeld is.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Elwin93
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-09 17:11
Heb je al gekeken naar de aansluitingen op beide kaarten?
Ik weet niet wat je plannen zijn qua monitor, of je 2 schermen gaat gebruiken en of ze allebei HDMI of displayport moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Elwin93 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:35:
Heb je al gekeken naar de aansluitingen op beide kaarten?
Ik weet niet wat je plannen zijn qua monitor, of je 2 schermen gaat gebruiken en of ze allebei HDMI of displayport moeten zijn.
ohja toch maar de evga dan. Volgende keer iets beter zelf kijken. 2 Schermen, 1 voor gaming en 1tje voor een beetje browsen, maar meerdere aansluitingen zijn nooit verkeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Net toen ik wilde bestellen zag ik dat de EVGA GTX 1060 out of stock was en 20 euro duurder is geworden, nu dacht ik als vervanger aan de
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G€ 285,95€ 285,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 285,95

maar ik lees veel over coilwhine. Is dit een groot probleem bij deze videokaart?
Pagina: 1