Hoe kan je gezichten registreren in foto's?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Mijn vraag
iOS zoekt automatisch gezichten in foto's. Daar kan je dan een naam aan hangen en zo kan je snel alle foto's van een bepaalde persoon zien, super handig. Ik heb echter ook een aantal foto's waar gezichten niet herkend worden. Er staan bijvoorbeeld 4 personen op een foto, maar hij geeft maar aan 1 gezicht te hebben gevonden. Hoe kan ik Photos toch de overige gezichten laten scannen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS10, Photos

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb gegoogled, maar helaas alleen kunnen vinden hoe je een naam toe kan voegen als de App wel een gezicht herkend maar niet de juiste persoon erbij.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je bedoelt 1 foto toewijzen aan meerdere mensen?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
WhatsappHack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:09:
Je bedoelt 1 foto toewijzen aan meerdere mensen?
Precies. Alleen meestal herkent de App alle gezichten maar op een foto met 4 mensen ziet hij maar 1 gezicht. Ik wil de foto we aan alle 4 personen toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor zover ik weet is dat helaas (nog) niet mogelijk, maar je kan kijken of t werkt als je per persoon (in hun eigen face album) onderaan tikt op extra foto's bevestigen. Wellicht biedt ie het je dan aan :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thefal schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:31:
[...]

Precies. Alleen meestal herkent de App alle gezichten maar op een foto met 4 mensen ziet hij maar 1 gezicht. Ik wil de foto we aan alle 4 personen toewijzen.
Dat ervaar ik totaal niet, foto's waar meerdere mensen op staan worden hier duidelijk aan meerdere mensen gekoppeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Dat ervaar ik totaal niet, foto's waar meerdere mensen op staan worden hier duidelijk aan meerdere mensen gekoppeld.
Klopt, meestal gaat het goed. Maar soms ziet hij gezichten gewoon niet. Ik heb een foto van 2 personen, scherp en in het midden. Rechtsonder zie je een persoon die de foto photobomde, helemaal niet in focus. Enig gezicht die herkend wordt -.-
WhatsappHack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:45:
Voor zover ik weet is dat helaas (nog) niet mogelijk, maar je kan kijken of t werkt als je per persoon (in hun eigen face album) onderaan tikt op extra foto's bevestigen. Wellicht biedt ie het je dan aan :)
Nee, helaas.

[ Voor 26% gewijzigd door thefal op 27-10-2016 22:51 ]

Pagina: 1