Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 10:19
Mijn vraag:

Ik zoek een goede app waarmee ik mijn Wifi netwerken mee kan beheren.
Hierbij versta ik onder beheren:
* overzicht van alle Wifi netwerken waarmee ik in het verleden connecties mee had (tonen van data zoals voor het laatst verbinding mee gehad, wifi gebruikersnaam + wachtwoord (als dat kan);
* mij laten kiezen of ik deze netwerken wil verwijderen en niet meer automatisch mee wil connecten;

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Gebruik een Galaxy S5 Neo, met Android 6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
al gezocht op diverse fora en Wifi manager app geprobeerd maar deze laat mij niet toe netwerken te verwijderen.

Beste antwoord (via pastafan op 07-11-2016 12:41)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pastafan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:32:
[...]
Duidelijk nu. Maar waarom kan de app Wifi manager dan wel mijn eerder verbonden netwerken vinden?
Omdat dat uiteraard wel wordt opgeslagen.
Eigenlijk vind ik die wifi manager best ok. Maar vind ik het jammer dat het verwijderen van netwerken een betaalde feature is.
Wellicht zijn er nog andere apps in de store te vinden, die dezelfde functionaliteit hebben, maar dan gratis.
Als ik het goed begrijp is de Samsung skin op de s5 neo de oorzaak vd beperking....
Daar lijkt het inderdaad wel op
Is het niet mogelijk om deze skin te verwijderen en terug te gaan naar een "basis android" ?
Die mogelijkheid is er wel. Maar dan moet je waarschijnlijk de booloader unlocken en een custom rom installeren. Dit kan ook gevolgen hebben voor je garantie.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk 'Fing' een erg fijn applicatie hiervoor, ik heb het op iOS weet niet of deze op android beschikbaar is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 10:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Ik heb Fing net geinstalleerd. Het laat mij alle details zien van het netwerk waar ik nu mee verbonden ben, maar zie niets over de verbindingen waar ik in het verleden verbonden mee ben geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm bij mij wel, misschien alleen de netwerken waar je de applicatie mee gebruikt hebt?
pastafan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:53:
Ik heb Fing net geinstalleerd. Het laat mij alle details zien van het netwerk waar ik nu mee verbonden ben, maar zie niets over de verbindingen waar ik in het verleden verbonden mee ben geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 03:36
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:54:
mmm bij mij wel, misschien alleen de netwerken waar je de applicatie mee gebruikt hebt?

[...]
Inderdaad. Alleen de netwerken waar je Fing gebruikt hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 27-10-2016 18:06 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Dat is vrij logisch, aangezien Android dit niet opslaat voor je. Dus Fing (of elk willekeurige andere app) kan die informatie nergens vandaan halen. Je zult dus bij elk netwerk een scan moeten uitvoeren om die informatie naar boven te halen.
pastafan schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:36:
voor het laatst verbinding mee gehad, wifi gebruikersnaam + wachtwoord (als dat kan);
* mij laten kiezen of ik deze netwerken wil verwijderen en niet meer automatisch mee wil connecten;
Dit zou je niet hoeven doen met een app. Als je naar wifi instellingen gaat van je telefoon kan je daar zelf aangeven hoe je wilt verbinden. Op het moment dat een netwerk in bereik is kan je het netwerk verwijderen, toevoegen of aangeven dat je niet automatisch wilt verbinden.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 28-10-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:09:
[...]

Dat is vrij logisch, aangezien Android dit niet opslaat voor je. Dus Fing (of elk willekeurige andere app) kan die informatie nergens vandaan halen. Je zult dus bij elk netwerk een scan moeten uitvoeren om die informatie naar boven te halen.
Het moet wel ergens zijn opgeslagen, want anders zou Android (mijn tel) nooit toch automatisch kunnen connecten als ik weer in het bereik ben van dat netwerk?

[...]
Dit zou je niet hoeven doen met een app. Als je naar wifi instellingen gaat van je telefoon kan je daar zelf aangeven hoe je wilt verbinden. Op het moment dat een netwerk in bereik is kan je het netwerk verwijderen, toevoegen of aangeven dat je niet automatisch wilt verbinden.
Dat is dus juist precies wat ik bedoel: ik wil het netwerk ook kunnen verwijderen als ik NIET in het bereik van het netwerk ben.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Ik kan zonder app gewoon de netwerken zien waarmee ik verbonden ben geweest. Tenminste de netwerken die met een wachtwoord opgeslagen zijn.

Instellingen/Wifi/netwerk beheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Garret1410 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:50:
[...]

Ik kan zonder app gewoon de netwerken zien waarmee ik verbonden ben geweest. Tenminste de netwerken die met een wachtwoord opgeslagen zijn.

Instellingen/Wifi/netwerk beheren
dat heb ik geprobeerd, maar dan zie ik alleen de huidige zichtbare netwerken, binnen het bereik. Ik werk met Android 6.01, op een Samsung Galaxy S5. Waar werk jij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Tik, met wifi ingeschakeld, even op de drie puntjes rechtsboven in beeld. Als het goed is, is daar egens een overzicht te vinden met opgeslagen netwerken. Kan wel zijn dat het er bij Samsung iets anders uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Commendatore schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:02:
Tik, met wifi ingeschakeld, even op de drie puntjes rechtsboven in beeld. Als het goed is, is daar egens een overzicht te vinden met opgeslagen netwerken. Kan wel zijn dat het er bij Samsung iets anders uitziet.
ik heb die drie puntjes niet (zit met een Samsung skin over de standaard Android), en heb wel een optie "meer" , in dat menu, maar daar zit geen optie in om de opgeslagen netwerken te bekijken... :(

Nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Wat raar. Ergens zou toch zo'n overzicht moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:18
Als je root hebt: https://drfone.wondershar...-wifi-password.html#part1 hier zie je alle netwerken waar je een wachtwoord van hebt opgeslagen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemdepochem
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 00:38
In hoop dat deze app biedt wat je zoekt:
Google Play: WiFi Manager[root]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
pastafan schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

dat heb ik geprobeerd, maar dan zie ik alleen de huidige zichtbare netwerken, binnen het bereik. Ik werk met Android 6.01, op een Samsung Galaxy S5. Waar werk jij mee?
Ik heb een S7 Edge. Ga ervan uit dat het hetzelfde werkt als bij jouw.

Instellingen/ verbindingen/ wifi/ geavanceerd/ netwerken beheren. Kan alleen niet de wachtwoorden daarvan achterhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 30-10-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:52:
[...]
Het moet wel ergens zijn opgeslagen, want anders zou Android (mijn tel) nooit toch automatisch kunnen connecten als ik weer in het bereik ben van dat netwerk?
Je hebt helemaal gelijk. Ik was even in de war. Informatie met betrekking tot opslagen netwerken en wachtwoorden wordt natuurlijk wel bijgehouden. Opgeslagen netwerken kun je over het algemeen gewoon uitlezen bij je wifi instellingen (bij jou dus blijkbaar niet), maar opgeslagen wachtwoorden kan je alleen uitlezen als je root toegang hebt. Bijvoorbeeld: Google Play: Wifi Password(ROOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Garret1410 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:40:
[...]

Ik heb een S7 Edge. Ga ervan uit dat het hetzelfde werkt als bij jouw.

Instellingen/ verbindingen/ wifi/ geavanceerd/ netwerken beheren. Kan alleen niet de wachtwoorden daarvan achterhalen.
S7 heeft blijkbaar niet hetzelfde Samsung Skin als de S5, want ik bij Instellingen, geen Verbindingen kiezen.. Wel heb ik onder Instellingen , een Wifi menu, maar daar heb ik geen optie Geavanceerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
App geinstalleerd, maar loopt bij het opstarten gelijk vast. Ik vermoed dat het iets met root te maken heeft (en op dat gebied ben ik echt nog een NOOB)...mijn telefoon is 'gewoon standaard uit de winkel'......

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen is niet toegestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
pastafan schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:14:
[...]

S7 heeft blijkbaar niet hetzelfde Samsung Skin als de S5, want ik bij Instellingen, geen Verbindingen kiezen.. Wel heb ik onder Instellingen , een Wifi menu, maar daar heb ik geen optie Geavanceerd....
Heb je ook geen drie streepjes puntjes of 'meer' bovenin waarbij je meer opties krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:08:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik was even in de war. Informatie met betrekking tot opslagen netwerken en wachtwoorden wordt natuurlijk wel bijgehouden. Opgeslagen netwerken kun je over het algemeen gewoon uitlezen bij je wifi instellingen (bij jou dus blijkbaar niet), maar opgeslagen wachtwoorden kan je alleen uitlezen als je root toegang hebt. Bijvoorbeeld: Google Play: Wifi Password(ROOT).
Geinstalleerd maar de app geeft aan 'your device is not rooted'... wat heel goed kan kloppen want heb nog nooit mijn toestel op dat gebied veranderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:21:
[...]
Geinstalleerd maar de app geeft aan 'your device is not rooted'... wat heel goed kan kloppen want heb nog nooit mijn toestel op dat gebied veranderd....
Mocht je je wachtwoorden wel willen uitlezen, zal je dus moeten rooten. Iets wat ik de beginnende gebruiker niet aan kan raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Garret1410 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:20:
[...]

Heb je ook geen drie streepjes puntjes of 'meer' bovenin waarbij je meer opties krijgt.
Jawel, ik heb de optie "Meer". Druk ik daarop krijg ik de opties:
* Netwerk toevoegen;
* WPS-drukknop;
* WPS PIN invoeren;
* Slimme netwerkwissel;
* Wi-Fi aan laten tijdens slaap;
* Netwerkcertificaten installeren

Kortom: geen optie om netwerken verder te beheren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:00:
[...]

Mocht je je wachtwoorden wel willen uitlezen, zal je dus moeten rooten. Iets wat ik de beginnende gebruiker niet aan kan raden.
Het gaat mij in eerste instantie niet om het uitlezen van wachtwoorden (alhoewel dat wel een nice to have is), maar het gaat er mij meer om dat ik alle netwerken wil kunnen beheren, en dan vooral verwijderen.

Stel je voor ik gebruik mijn telefoon al een jaar en ben al op tig verschillende plaatsen op Wifi verbonden geweest... ik wil dat gewoon kunnen zien (overzicht van netwerknamen), en ook gewoon kunnen verwijderen.. zoiets bijzonders is dat toch niet?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen is niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:06:
Stel je voor ik gebruik mijn telefoon al een jaar en ben al op tig verschillende plaatsen op Wifi verbonden geweest... ik wil dat gewoon kunnen zien (overzicht van netwerknamen), en ook gewoon kunnen verwijderen.. zoiets bijzonders is dat toch niet?
Het is gewoon vreemd dat de standaard Samsung Galaxy S5 Neo Firmware dit niet heeft ingebouwd. Dit is namelijk wel een standaard Android feature.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:03

kraats

Ik rol

Ik gebruik zelf WiFi Manager van Kostya Vasilyev. Daarin kan ik schakelen tussen 'live networks' en 'known networks' en die oude netwerken ook 'vergeten'

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:09:
[...]

Het is gewoon vreemd dat de standaard Samsung Firmware dit niet heeft ingebouwd. Dit is namelijk wel een standaard Android feature.
Ik ben het helemaal met je eens. In een vorig model Samsung (de S3), die draaide niet op die Samsung Firmware, en daar had ik wel het overzicht van netwerken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

kraats schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Ik gebruik zelf WiFi Manager van Kostya Vasilyev. Daarin kan ik schakelen tussen 'live networks' en 'known networks' en die oude netwerken ook 'vergeten'.
Je zult dan deze app bedoelen: Google Play: WiFi Manager. Ziet er wel wat gedateerd uit, maar als die werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:03

kraats

Ik rol

rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:13:
Je zult dan deze app bedoelen: Google Play: WiFi Manager. Ziet er wel wat gedateerd uit, maar als die werkt.
Jep! (was mobiel ff lastig er een linkje bij te plaatsen).. enneh.. is vast ook gedateerd, maar ik maak er dan ook al jaren gebruik van en heb nooit de noodzaak gehad te switchen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Ik heb zelf de S5 (incl originele/stock firmware) en bij mij is de lijst er wel gewoon.
Had iets gelezen dat de S6 hetzelfde probleem heeft, dus misschien de S5 Neo ook.

Een mogelijke oplossingen is dit:
- Ga naar settings
- "backup and reset"
- reset network settings (wist alle wifi/bt/apn settings)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:09:
[...]

Het is gewoon vreemd dat de standaard Samsung Firmware dit niet heeft ingebouwd. Dit is namelijk wel een standaard Android feature.
pastafan schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:12:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. In een vorig model Samsung (de S3), die draaide niet op die Samsung Firmware, en daar had ik wel het overzicht van netwerken....
S7 heeft dit dus wel. Kennelijk de S5 ook.
Heb net op een S4 mini gekeken en daar kon ik ook alle netwerken zien die opgeslagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Jimbolino schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:25:
Een mogelijke oplossingen is dit:
- Ga naar settings
- "backup and reset"
- reset network settings (wist alle wifi/bt/apn settings)
Komt dan de optie ineens weer terug? Je weet overigens met deze stappen wel zeker dat je schoon begint, aangezien dan ook alle opgeslagen netwerken worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Meestal (op mijn Galaxy S4 VE (Android 5.x) bijvoorbeeld) staan de gebruikte netwerken onderaan de beschikbare netwerken lijst als ze niet in bereik zijn. Maar het laat dus wel zien welke netwerken je al is mee verbonden bent geweest.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
kraats schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:17:
[...]
Jep! (was mobiel ff lastig er een linkje bij te plaatsen).. enneh.. is vast ook gedateerd, maar ik maak er dan ook al jaren gebruik van en heb nooit de noodzaak gehad te switchen.
Zojuist die app geïnstalleerd. En zie inderdaad nu oude netwerken. Maar als ik een netwerk wil verwijderen krijg ik een melding dat dat een "pro feature " is en de app moet kopen....

Is er geen gratis alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
Byron010 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:39:
Meestal (op mijn Galaxy S4 VE (Android 5.x) bijvoorbeeld) staan de gebruikte netwerken onderaan de beschikbare netwerken lijst als ze niet in bereik zijn. Maar het laat dus wel zien welke netwerken je al is mee verbonden bent geweest.
Bij mijn S5 neo dus niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:32:
[...]

Komt dan de optie ineens weer terug? Je weet overigens met deze stappen wel zeker dat je schoon begint, aangezien dan ook alle opgeslagen netwerken worden verwijderd.
Dat wist alleen alle netwerken. Maar dat is niet wat ik zoek. Ik wil een overzicht behouden en een aantal netwerken verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:13:
[...]

En helaas biedt deze app geen inzicht in de datum wanneer ik voor het laatst met een netwerk neem geweest.... dat is voor mij wel handig want sommige netwerken hebben zulke cryptische namen dat ik niet meer weet waar ze staan en wanneer ik daarmee verbonden ben geweest.....

Modbreak:Wil je vanaf nu wel de wijzig-knop gebruiken? Zie PM!

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 03-11-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op donderdag 03 november 2016 @ 21:49:
En helaas biedt deze app geen inzicht in de datum wanneer ik voor het laatst met een netwerk neem geweest....
Zoals ik al eerder heb aangegeven, Android onthoudt niet wanneer je met welk netwerk verbonden bent, dus een app kan dat ook niet terug halen. Wat je wilt gaat dus gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:34:
[...]

Zoals ik al eerder heb aangegeven, Android onthoudt niet wanneer je met welk netwerk verbonden bent, dus een app kan dat ook niet terug halen. Wat je wilt gaat dus gewoon niet.
Duhh... Dat is juist de functie van apps: functionaliteit bieden die het besturingssysteem zelf niet biedt, toch?
Dus dat Android het niet opslaat, zou dus een functie van de app moeten zijn. De app die ik zoek zou dus op de achtergrond bijhouden wanneer je met een netwerk verbonden bent/ connectie verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:16:
[...]
De app die ik zoek zou dus op de achtergrond bijhouden wanneer je met een netwerk verbonden bent/ connectie verbreekt.
Maar dat gebeurd dus niet met terugwerkende kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
rens-br schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:55:
[...]

Maar dat gebeurd dus niet met terugwerkende kracht.
Duidelijk nu. Maar waarom kan de app Wifi manager dan wel mijn eerder verbonden netwerken vinden?

Eigenlijk vind ik die wifi manager best ok. Maar vind ik het jammer dat het verwijderen van netwerken een betaalde feature is.

Als ik het goed begrijp is de Samsung skin op de s5 neo de oorzaak vd beperking....

Is het niet mogelijk om deze skin te verwijderen en terug te gaan naar een "basis android" ?

[ Voor 36% gewijzigd door pastafan op 04-11-2016 18:35 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

pastafan schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:32:
[...]
Omdat dat uiteraard wel wordt opgeslagen.
Wellicht zijn er nog andere apps in de store te vinden, die dezelfde functionaliteit hebben, maar dan gratis.
Daar lijkt het inderdaad wel op
Die mogelijkheid is er wel. Maar dan moet je waarschijnlijk de booloader unlocken en een custom rom installeren. Dit kan ook gevolgen hebben voor je garantie.

• BrmVt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-01-2023
Heb een S5 en zag tot voor kort oude netwerken onder aan de lijst onder Instellingen/Wifi. Deze week kreeg ik een Adroid update langs; Beveiligingspatch is nu van 1 juli 2017. En nu zie ik helaas alleen nog maar de netwerken die binnen bereik zijn :*(

• pastafan
BrmVt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:04:
Heb een S5 en zag tot voor kort oude netwerken onder aan de lijst onder Instellingen/Wifi. Deze week kreeg ik een Adroid update langs; Beveiligingspatch is nu van 1 juli 2017. En nu zie ik helaas alleen nog maar de netwerken die binnen bereik zijn :*(
Dat is toch precies wat ik wil!!
(ik wil juist die oude meuk niet zien / op mijn telefoon hebben)

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Ik gebruik deze al een tijdje Google Play: WiFi Connection Manager
Hiermee kan je ook een priority netwerken instellen. Handig voor bijvoorbeeld Ziggo of KPN hotspots want anders pakt hij soms die ipv het eigen WiFi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrmVt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-01-2023
pastafan schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:38:
[...]

Dat is toch precies wat ik wil!!
(ik wil juist die oude meuk niet zien / op mijn telefoon hebben)
Inderdaad; maar dan moet ik ze wel kunnen zien om weg te gooien. Verschillende Wifi managers zijn in staat naast Live Networks ook de Known Networks te laten zien en dat is een erg lange lijst. Maar als ik daaruit een netwerk wil verwijderen probeert de manager het wel maar het lijkt alsof Android dit gewoon blokkeert. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
BrmVt schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:45:
[...]

Inderdaad; maar dan moet ik ze wel kunnen zien om weg te gooien. Verschillende Wifi managers zijn in staat naast Live Networks ook de Known Networks te laten zien en dat is een erg lange lijst. Maar als ik daaruit een netwerk wil verwijderen probeert de manager het wel maar het lijkt alsof Android dit gewoon blokkeert. . .
Ervaar dus precies hetzelfde. Werk met Android 6. En nog steeds zoekende voor een oplossing voor dit probleem.
Pagina: 1