Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben voor school aan het onderzoeken om objecten/mensen snel vrijstaand te krijgen.
Heb middels een professionele fotograaf een setup waar ik een green screen met goede belichting heb. Ik heb via Photoshop dit gemakkelijk kunnen los krijgen maar vraag me af of iemand het beste software pakket kan aanbevelen. Heb onone plug-in geprobeerd maar is veel handwerk. Is er zoiets als 1click batch software voor green screenshot ? Heb al gegoogled en met een bedrijf afgesproken maar ze verkopen alleen setupinstructies met eigen software dus niet wat ik zoek

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom voldoet Photoshop niet?
Je kunt macro's aanmaken, en het ding heeft een scripting engine. Daarmee kun je veel van dit soort dingen dus vrij makkelijk automatiseren.

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik denk waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit er waarschijnlijk al is?
Uiteraard kan ik mijn acties scripten en bewaren ik heb dit ook al gedaan echter kan Photoshop dat niet stabiel en snel genoeg

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

mrcosmo schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:57:
Ik denk waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit er waarschijnlijk al is?
Als je zo zeker weet dat het wiel al uitgevonden is, waarom moet je het dan hier nog vragen?
Uiteraard kan ik mijn acties scripten en bewaren ik heb dit ook al gedaan echter kan Photoshop dat niet stabiel en snel genoeg
Lijkt me een kwestie van de scriptjes goed debuggen en voldoende snelle hardware

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==