Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op ultra settings 1080p, eventueel 4k op lagere settings als ik geld vrijmaak in de toekomst voor een 4k scherm
Daarnaast simpele video-editing en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro. Iets erboven is prima als het het echt waard is!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! Mijn vorige game PC is helaas verdwenen (ik laat de reden hiervoor even weg) waardoor ik dus alle componenten opnieuw zal moeten aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur heb ik al. Voor de rest check mijn lijstje onderaan deze post a.u.b.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen gebruikte ik CPU's en GPU's van AMD waarbij de CPU's eigenlijk altijd zeer tegenvielen terwijl de GPU's zeer goed uit de test kwamen. Vandaar dat ik voor de CPU graag een Intel wil, en voor de GPU voor het merk AMD kies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kleur van het systeem is belangrijk (liefst RGB, of anders zwart/wit). Moederbord MOET ondersteuning hebben voor USB Type-C. Daarnaast zou het fijn zijn als ik het systeem over 3 jaar alsnog kan gebruiken voor games (op lagere settings dan at that moment).
Ga je overklokken?
Misschien wel, misschien niet. Ben wel gewend dat altijd te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een eigen lijstje gemaakt met de componenten die, volgens mij, de beste keuze zijn. Ik zou het waarderen als ik hierop feedback kan krijgen en/of eventueel aanvulling kan krijgen.
P.s. ik ben nog op zoek naar een behuizing die moet voldoen aan de volgende eisen:
- Mat-zwart/wit. Glossy is een nee.
- Genoeg plek voor HDD's (ben van plan er nog 4 te kopen voor opslag maar die verwerk ik niet in deze build).
Alle suggesties/feedback zijn welkom!
Voornamelijk gamen op ultra settings 1080p, eventueel 4k op lagere settings als ik geld vrijmaak in de toekomst voor een 4k scherm
Daarnaast simpele video-editing en dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1200 euro. Iets erboven is prima als het het echt waard is!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope! Mijn vorige game PC is helaas verdwenen (ik laat de reden hiervoor even weg) waardoor ik dus alle componenten opnieuw zal moeten aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur heb ik al. Voor de rest check mijn lijstje onderaan deze post a.u.b.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen gebruikte ik CPU's en GPU's van AMD waarbij de CPU's eigenlijk altijd zeer tegenvielen terwijl de GPU's zeer goed uit de test kwamen. Vandaar dat ik voor de CPU graag een Intel wil, en voor de GPU voor het merk AMD kies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kleur van het systeem is belangrijk (liefst RGB, of anders zwart/wit). Moederbord MOET ondersteuning hebben voor USB Type-C. Daarnaast zou het fijn zijn als ik het systeem over 3 jaar alsnog kan gebruiken voor games (op lagere settings dan at that moment).
Ga je overklokken?
Misschien wel, misschien niet. Ben wel gewend dat altijd te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een eigen lijstje gemaakt met de componenten die, volgens mij, de beste keuze zijn. Ik zou het waarderen als ik hierop feedback kan krijgen en/of eventueel aanvulling kan krijgen.
P.s. ik ben nog op zoek naar een behuizing die moet voldoen aan de volgende eisen:
- Mat-zwart/wit. Glossy is een nee.
- Genoeg plek voor HDD's (ben van plan er nog 4 te kopen voor opslag maar die verwerk ik niet in deze build).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 349,- | € 349,- |
| 1 | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 120,50 | € 120,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,89 | |
Alle suggesties/feedback zijn welkom!
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD