De Engelse variant is Phone Leaker. Hoe zou jij het willen zien?
Telefoonlekker?
het bekt gek, maar ik denk dat er weinig goede alternatieven zijn
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nouja, ze lekken geen smartphones, maar informatie over smartphones.Outerspace schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:48:
De Engelse variant is Phone Leaker. Hoe zou jij het willen zien?Telefoonlekker?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Een smartphoneinformatielekker of als we het nog uitgebreider willen een smartphoneinformatielekkendeindividu?
Haha, het lijkt een nieuw woord, maar we gebruiken het al lekker meer dan een jaar
nieuws: Gerucht: Sony presenteert volgende week eerste smartphone met 4k-scherm
Maar als het beter kan, graag!
Maar als het beter kan, graag!
info lekker
telefoon info lekker
informatie bron
telefoon informatie lekker
smartphone informatie bron
smartphone roddelaar
Nee, sommige dingen kan je beter engels laten denk ik dan
telefoon info lekker
informatie bron
telefoon informatie lekker
smartphone informatie bron
smartphone roddelaar
Nee, sommige dingen kan je beter engels laten denk ik dan
Verwijderd
Desondanks dacht ik dat een "telly met icoontjes" dus pas "allerslimst zou zijn" zonder zo'n bizar lange naam.
ik dacht dat het over een mooi meisje met een smartphone ging
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Verwijderd
Liefst zou ik alle smart-e definities verbannen en pleiten compleet op smartphonesmachter(s) over te stappen.
Zoiets heet gewoon een informant of tipgever.
[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 28-10-2016 12:36 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik vind dit eigenlijk ook niet helemaal lekker
Ik zou zeggen: 'volgens de marketingafdeling van...', want het is natuurlijk duidelijk dat regelmatige 'lekkers' (bijvoorbeeld Nikon rumors) hun informatie van de betreffende fabrikant krijgen, want het klopt altijd.
'Smartphonelekker' is een afschuwelijk woord dat bovendien de lading niet dekt want de betreffende persoon lekt geen smartphones; hij heeft een blog en geeft marketinginformatie door.
Maar goed, het is 'Internet'...
'Smartphonelekker' is een afschuwelijk woord dat bovendien de lading niet dekt want de betreffende persoon lekt geen smartphones; hij heeft een blog en geeft marketinginformatie door.
Maar goed, het is 'Internet'...
Verwijderd
Eens. Dat het over smartphones gaat betekend niet ineens dat er een nieuw woord voor nodig is, informant of tipgever dekken prima de lading.Zerora schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:36:
Zoiets heet gewoon een informant of tipgever.
Ja, en misschien wel 'reclamesite'.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:07:
[...]
Eens. Dat het over smartphones gaat betekend niet ineens dat er een nieuw woord voor nodig is, informant of tipgever dekken prima de lading.
Pagina: 1