Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 09:46
Ik ben van plan de meest uitgebreide versie van de nieuwe 17inch alienware r4 te kopen.

Nu kom ik vaak in de UK en kan hem gezien de pond en de VIPClub code een stuk voordeliger aanschaffen. En ja ook met een VS toetsenbord, dus alleen de kabel van de voeding moet ik even vervangen voor een EU stekker. Totaal scheelt dit ongeveer 400 euro.

Ik kan helaas maar weinig vinden over eventuele blackfriday deals. Doet Dell daaraan? Zoja, is het het waard om even te wachten met mijn aankoop?

Ook heb ik van Dell begrepen dat er 1080 modellen aankomen, in wat voor prijsklasse zou ik die kunnen verwachten?

Alvast dank voor jullie antwoorden!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Een simpele zoekopdracht op Google geeft je antwoord op je eerste vraag, Dell UK heeft er zelfs een aparte pagina voor op haar website.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommmm15
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-05 21:21
Voor de prijs van de 1080 variant zou je dit even kunnen lezen. Ondanks dat het geen eenduidig antwoord geeft wellicht wel handig. https://www.reddit.com/r/...much_the_gtx1080_upgrade/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
Excuses, denk dat ik de verkeerde zoekopdracht heb gebruikt. Ik ben namelijk al enige dagen bezig met de configuratie en het uitzoeken ervan :S

Ik neem aan dat je met het bericht op de homepage van dell, de XPS aanbieding bedoelt?

In ieder geval bedank!

[ Voor 28% gewijzigd door pulstar op 27-10-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
Als follow up zou ik heel graag willen weten welke adapter ik moet kiezen. Zoals ik al aangaf wil ik graag de versie kopen met de 6820hk processor. Deze wordt standaard geleverd met de 240w adapter, maar ik kan ook zonder meerprijs de 330w adapter kiezen. Ik heb het een en ander gegoogled naar de verschillen en de 330w is wel een stuk groter en ziet er wat 'ouderwets' uit. Is het zinvol om toch voor de krachtigere adapter te gaan?