Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Exchange 2013] Public Folders & Outlook 2010 search

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Zelf heb ik zo'n grote mailboxen dat ik een third-party DB gebruik om mails te doorzoeken. Klanten gebruiken evenwel de ingebouwde zoekfuncties van Outlook 2010.

Instant Search werk perfect op e-mail-adressen, maar niet op Public Folders. Als men een map selecteert en op zoeken klikt, dan wordt er niets gevonden behalve wanneer men op 'alle mappen doorzoeken ' o.i.d. klikt. Helaas worden dan alle irrelevante mappen ook doorzocht.

Volgens wat ik op het internet lees zou ik de public folders als favoriet moeten maken zodat ze lokaal geïndexeerd worden. Jamaar:

1) Waarom was dit geen issue bij Public Folders in 2007? Ik weet dat het achterliggende systeem verandert is, maar is alle indexering dan client-side? Heel efficiënt zou dat niet zijn.
2) Euh, we spreken over 50GB aan Public Folders. Intuïtief denk ik dat zoiets voor elke client indexeren lang gaat duren en een grote (client-side) DB gaat leveren. Of vergis ik mij?

Terzijde: dingen verschuiven naar en tussen Public Folders gaat ontzettend traag sinds de migratie.

[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 27-10-2016 14:46 ]