Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Heren,

Ik weet niet of er hier gediscussieerd mag worden over de illegale service Popcorn Time, dus wanneer dit niet mag, sluit aub dit topic.

Mijn vraag :

Wanneer ik een VPN opzet krijg ik binnen Popcorn Time geen ondertiteling te zien. Ik kan ze niet eens aanvinken.

Wanneer ik VPN uitschakel, dan wel. Het blijkt dus echt aan de VPN te liggen.

Ik heb 2 VPN services geprobeerd, beide betaald :

- Private Internet Access (PIA)
- SaferVPN

Ik vind hier niets over op google, dus dacht dat misschien iemand hier het probleem ook heeft, of enig idee heeft waarom dit is.

Ik hoor graag.

Vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Werkt het wel als je geen vpn gebruikt? lijkt me sterk, mijn vader gebruikt ook popcorntipe achter een PIA vpn en bij hel werken de subtitles gewoon?

Als je op vpn zit, kan je op de site van opensubtitles geraken? Volgens mij trekt hij deze gewoon binnen ban hier...

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Het ligt inderdaad aan je VPN. Zelf gebruik ik Cyberghost, daarmee kan ik wel op Popcorn Time ondertitels binnenhalen, maar als ik iets kijk met VLC, kan ik daar niet de ondertitels downloaden...

Heel vervelend, maar gelukkig kan je handmatig ondertitels toevoegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
jesse111 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:43:
Het ligt inderdaad aan je VPN. Zelf gebruik ik Cyberghost, daarmee kan ik wel op Popcorn Time ondertitels binnenhalen, maar als ik iets kijk met VLC, kan ik daar niet de ondertitels downloaden...

Heel vervelend, maar gelukkig kan je handmatig ondertitels toevoegen! :)
Hm, morgen even cyberghost proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet niet of er hier gediscussieerd mag worden over de illegale service Popcorn Time, dus wanneer dit niet mag, sluit aub dit topic.
Je geeft eigenlijk zelf het antwoord al.

Graag ook even Het algemeen beleid #achteraf doorlezen, want dit willen we dus niet meer zien.

Dit topic is gesloten.